DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

11.01.2011

Building'deler:)

2D pin-up elbiselerimiz Galata'da tasarım butiği Building'de:) 
Deniz Berdan
 Bu elbisenin yeşil/leopar versiyonu üretildi...
 Bu kombinasyonu mevcut...
 Karpuzlusunu da severek kullanıyorum:)
 Leopar versiyonu üretildi...
Deniz Berdan
 Siyah-beyaz puantiyeden şaşmadık:)
 Bu kombinasyon ile üretildi...
 Leopar tutkunlarını düşünerek bu şekilde ürettik...
Bu arada bu diz boyu elbiselerin kendime mini versiyonlarını da yaptım:)
Fotoğraflar Haluk Berdan

10 yorum:

  1. Bu stil sende çok hoş durmuş DB, ortaya çıkan çalışmalara da bayıldım ayrıca

    YanıtlaSil
  2. siyah beyaz puantiyeliyi gördükçe aklım başımdan gidiyorrrr :)

    YanıtlaSil
  3. Deniz hn. siyah beyaz puantiyeli ve leopara ayrıca bayıldım.Ben İst.dışında yaşıyorum bunları nasıl satın alabilirim ki:-((

    YanıtlaSil
  4. ayakkabilar cok harika ya nerden ? :))

    YanıtlaSil
  5. Pembeliye bayıldım, bu kırmızı ayakkabıları nereden alabiliriz harikaa gene harikalar diyarından çıkmış gibisiniz her biri ayrı keyifli ve sihirli sanki:)

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok hoş tasarımlar en kısa zamanda bir tane de ben edinmeliyim. Sanırım ilk fotoğraftaki elbisenin yeşil-leoparlısını Demet Akalın giymiş (:

    YanıtlaSil
  7. Deniz hanım merhaba, uzun zamandır beğeniyle takip ediyorum blogunuzu. Elbiselerin hepsini çok beğendim özellikle leoparlı olanı. Almak istiyorum ancak Ankara'da oturuyorum. Burda bulabileceğimiz biryer var mı yada başka bir yöntem önerebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  8. gecen buildingin onundeyim ki kendsii benim ofisin alt katı oluyor tam camın onunde siyah leopar 2d bisi duruyor..alla dedim ne akdar db kokuo bu kıyafetler..sonra bu postu gorunce tamam dedim:)gozum yanılmamıss..tam da camın onune asmıslar yeni db junklarını..mis:)

    YanıtlaSil
  9. enerjim yükseli birdn cok güzel renkler, tasarımlar.tebrik ediyorum.darısı başıma

    YanıtlaSil