DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

29.08.2010

Türkiye'nin gelmiş geçmiş en önemli 5 moda kahramanından biri...

Türkiye’nin gelmiş geçmiş en önemli beş ( Rıfat Özbek, Hüseyin Çağlayan, Erdem Moralıoğlu, Bora Aksu, Hakan Yıldırım ) moda kahramanından biri olan Bora Aksu Londra Moda haftasına heyecan getirmeye devam ederken sanırım IFW için hazırladığı koleksiyonuna çok zaman ayıramamış. Haksız mı? Hiç değil! Onca yarışın içinde 3 hafta sonra Londra Moda haftasına hazırlanırken IFW için İstanbul’un günün çeşitli saatlerinde şekil değiştirdiği ışığından ilham alarak hazırladığı özel koleksiyonunu rüya gibi bir kalitede çıkarabilmesi büyük fedakarlık gerektiriyor.
Robotik referanslarla hazırlanmış Futuristik taytlarla, eğrilmiş, bükülmüş hissi veren tasarımlardaki romantizm uyum içinde...
Genellikle koleksiyonlarında vintage parçalar kullanmayı seven Bora Aksu’nun IFW için hazırladığı koleksiyon bana alıştığımız çizgisinin abartılmış hali gibi geldi. 

Her sezon heyecanla ve merakla beklediğimiz bol yeni fikirli asıl koleksiyonunu 3 hafta sonra Londra Moda Haftasında görebileceğiz sanırım. 



En çok bu elbiseyi sevdim:)






Fotoğraflar : Deniz Berdan

4 yorum:

  1. Face Hunter'ın Yvan Rodic'inin visual diary'sinde İstanbulda çektiği fotolardan birinde siz de varsınız!! Çok güzel IFW fotoları olmuş henüz görmediyseniz haber vermek istedim!

    YanıtlaSil
  2. denizcim bana bora aksu'nun hazırladığı kolleksiyon o kadar ümit ünal'ı hatırlattı ki..
    bilmiyorum istanbul defilesi sanırım bora aksu'nun fazla acelesine gelmiş.. umarım londra böyle olmaz..

    YanıtlaSil
  3. Bengü sayende gördüm teşekkürler:)

    Didem'cim ben de Rodarte'ye çok benzettim. Yok hiç sanmam Londra'nın böyle olacağını. Yıkıp geçer diyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Herkesss görsünnn

    http://yvanrodic.blogspot.com/

    YanıtlaSil