DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

15.05.2010

Karar veremedim!.. Hadi fikir verin lütfen:)

Benim için ayrılan birkaç elbiseyi denemek üzere Harvey Nichols'a girdiğimde Givenchy ayakkabılara kitlendim:) Kitlendim ama o kadar yüksek topuklu ki alsam mı? Karar veremedim bir türlü!..
Elbise dolabımdan Alexander Mcqueen


Böyle bir ayakkabıyı akşam giyerim ama malum 1.77lik boyum 1.90 olunca Haluk'ta yükseklik korkusu başlıyor:) Yok merak etmeyin o topuklu çok seviyor, boy meselelerini de kompleks yapmaz ama ben daha çok kendi durumumu düşünüyorum:)
Aslında nefis fetiş bir ayakkabı ama ne yapsam? Bu gece dolabımda, sabah karar vereceğim ama fikir verin, çok mu deve olurum? :) Merak etmeyin böyle şeylere hiç alınmam ve bozulmam:)
Yoksa bu çizgide ama kesinlikle çakma olmadan daha kısa topuklu bir versiyon mu modifiye etsem? Bilemedim!..

47 yorum:

  1. Ayakkabılar şahane valla vazgeçme derim!

    YanıtlaSil
  2. bence mükemmeller ve sizde harika durmus.
    Herkes tasiyamaz böyle siradisi tarzdaki tasarimlari. Boy konusunda da hic endiselenmeyin bence. Ayakkabilarin farkedilmesi icin zaten boyunuzun göz alici bir sekilde uzamasi lasim ki, herkes onlara kitlensin =)

    YanıtlaSil
  3. Bana sorarsanız çok fazla yüksek okadarda iyi durmuyor...nacizane fikrimdir:) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ayakkabılar mükemmel!!!ama 1.90 olcaksan da düşünmek lazım.çooooook uzun olur o, fotolarda gayet güzel duruyor ama..bence dediğin gibi daha kısa topuklu bi modifiye olsun.

    YanıtlaSil
  5. O mukemmel ayakkabilara hicbir zaman sahip olamayacagimi goz onunde bulundurursak bence onlar benim olmali deniz berdan kendine aynisindan bir tane daha almali ve herkes mutlu olmaliiii. Ecem..

    YanıtlaSil
  6. Cyberworld'den dunyamıza gelen ayakkabı... ayakkabıya bu adı verdim:)hem stiliyle hem de topuklarının keskin cizgisiyle çok farklı ve çok guzeeeeelllll... Cyberworlde geri gonderme, dunyamızda bu guzelliği gormek isticek,gorup de asık olacak cok kişiiiii var,onları mahrum bırakmaaa Deniiiiizzzzzz, hemen allll :)ben bayıldım,gozlerim bayram ediyoooooo :)

    YanıtlaSil
  7. alırsan bunlarla bizim yanımıza gelme, hahhahaha:)))
    şaka bi yana ,ayakkabı muhteşem.İçimden hiç düşünmeden al demek geliyor.Geliyor da bir de ama ekliyorum...O yüzden derim ki,kullanma sıklığını düşün.Bunları mı daha çok kullanırsın yoksa daha alçak ve modifiyeli versiyonunu mu?
    Ben artık kullanmayacaklarımı almamaya çalışırıyorum,ayakkabı bile olsa:))Çünkü sonra çok giyemediğim için acaip bi üzüntü duyuyorum.Deli miyim neyim? hahhaah:)))

    YanıtlaSil
  8. bnce mutlaka almalısınz bnm boyum da 178 ama boy uzadıkça topuklu ilgisi de artıyor sanırm :P deve gibi olmakla da alakası yok bana da gelir böyle yorumlar tabuları yıkmalıyız bnce ayakkabılar gayet iyi sizde de oldkça güzel durmşlar böyle düşünmemelisinz :))

    YanıtlaSil
  9. bence gereksiz yüksek , zaten uzun bi boya sahipsiniz , uzun boylulara çok yüksek topuk yakıştıramıyorum gerçi bu ayakkabıyı kısalarda giyse komik olur :) herşey tadında kalsıncıyım ben :)

    YanıtlaSil
  10. ayakkabi mükemmel...bence kesinlikle almalisin. ZAYIF ve uzun oldugun icin bence "deve" gibi görünmezsin - bu develik olayi daha cok iri yapili ve kilolu kadinlarda var.

    ama boy sorunu seni cok rahatsiz ediyor ve edecekse ve bu güzel ayakkabi rafta kalmaya mahkum edilme adayi ise, bence baska bir ayakkabiyi modifiye etmeye calis.

    söyledigim gibi: ben bayildim, ve sende'de cok güzel durdugunu düsünüyorum!

    YanıtlaSil
  11. abartısız bayıldım özellikle siyah beyaz olan givenchy taytla giyilse nası olurkii... 2 metrede olsan bu mudur? evt budur diyorum :)

    YanıtlaSil
  12. harika tek kelimeyle..kesinlikle olay budur..almazsanız pişman olıcaksınız:)

    YanıtlaSil
  13. evet çok güzeller ama sırf güzeller diye "Angel-A" gibi dolaşmanın anlamı olmadığını düşünüyorum.
    sevgiler.

    http://www.imdb.com/media/rm1214223360/tt0473753

    YanıtlaSil
  14. allahım, o elbiseyi neyle giysen muhteşem durur! nasıl güzel bişi o öle!

    bu arada, ayakkabıları bence düşün. uzun olduğundan dolayı diyorsun ama elma tipli, iri, çok büyük göğüslü ve kalın belli.. vs biri olsan kötü dururdu. boyun zarif ve ince bir uzunlukta, fit ama yapılı durmayan bir fiziğin olduğu için bence bırakma!

    militer, glam-chic, maskülen ya da spor tarzda değil, floral-pastoral:)) tarzda bi elbiseyle kombinlersen harika olur. iddialı bir erdem tulip etekle de düşünebilirsin. düşünmesi bile süper!

    YanıtlaSil
  15. Ayakkabılar mükemmel ve böyle bi ayakkabı için bahane bulunamaz diye düşünüyorum. Ne kadar uzun gözükücek olursan ol kesinlikle bu aykkabılar için değer bence.

    YanıtlaSil
  16. Ya zaten boyunuzun 1.77 olmasından belli topuklu ayakkabıyı uzun görünme amacıyla almadığınız. Asıl o amaçla kullanılan ayakkabılar çok saçma, insan kısaysa da o haliyle barışık olmalı. Bu ayakkabıyı boy konusunu gözetmeksizin almanızı öneririm; çünkü oldukça güzel görünüyorlar fotoğrafta. Bir de önünün tam olarak açık olmaması hem "ayak fırlaması" durumunu engellemiş hem de daha gizemli bir görüntü oluşturmuş.
    Yani sadece ayakkabıyı ayağınızda beğenip beğenmemenize bakın derim ben. Örneğin bazen bir elbiseyi beğeniriz ama üzerimize giydiğimizde şişko gösterdiğinden (!) dolayı gözümüze hoş görünmez. Ama işte bu durum ayakkabıdan farklı. Eğer boy konusunu dert etmeyecekseniz zaten o ayakkabı ayağınızdayken havalarda uçacaksınızdır. (Topuğunun da katkısı bulunur işte havada uçmaya:) Ama vay boyum çok uzun vay deveyim diye geçecekse içinde günleriniz, o zaman verdiğiniz paraya da, kendinize de, en önemlisi ise psikolojinize yazık etmiş olursunuz.
    Bu iki seçeneği bir teraziye koyalım ve sonucu görelim.
    Banu.

    YanıtlaSil
  17. ...deve olmaya degecek kadar guzeller ;)

    YanıtlaSil
  18. İnanılmaz iddialı ve dediğin gibi çok fetiş bir ayakkabı. Bir hayli de yüksek ama sana yakışmış ve tarzına gitmiş. Geri verme derim ben :)

    YanıtlaSil
  19. Cok yuksek olur cok! Hicbir zerafetiniz kalmaz.

    YanıtlaSil
  20. bence olmamış neyle giyilse bu ayakkabı 177lik insanda veya herhangi bi insanda olmaz:)

    YanıtlaSil
  21. Al derim,çok yakışır size :)

    Melek

    YanıtlaSil
  22. abartılı buldum çok ve bu kadarı kaba bence..dont lıke ıt sorry.. = )

    YanıtlaSil
  23. mükemmel bir ayakkabı almazsan yazık olur bence.hem elinde model de olur böylece diger ayakkabılarını da modifiye ederken yardımcı olur. hem ben eminim ki yarın sabah dolabın cıkardıgın an için acıcak ve vermek istemiceksin :))

    YanıtlaSil
  24. Üzerinde Givench markası bulunan her şeye OK benden:))) Çok şıklar ayrıca:)

    YanıtlaSil
  25. daha cok satanist ya da S&M takilan punkci kizlar icin bence..

    YanıtlaSil
  26. ben beğenmedim.

    senin çok daha orijinal yaklaşımların var. yüksekliğinde hiç değilim ama görünce çok daha waov dedirtecek ve tabii başka kimsede olmayacak bir modifiye beklerim ben senden...

    ama almaya karar verirsen de anlayış gösteririm : )))

    muck.

    YanıtlaSil
  27. Benimde boyum 1.75,aynı durumu yaşıyorum ama umursamayın.
    Ayakkabı gerçekten mükemmel.: )

    YanıtlaSil
  28. Ben bayıldım; uber stylish! :)

    Hatta giyebileceğin bi zaman biel belirledim kafamda :) ama o zaman da gelinden çok mu dikkat çekersin bilemedim ;) bunu orada görürüz :):)

    ben sevdim; çoğu gibi :) almalısın sanırım :)

    YanıtlaSil
  29. bence alınmalı :)
    herşeyden önce o bir "ayakkabı" :D sonrasında o bir Givenchy! ve 1.90 boy ile herkese yüksekten bakmak harika bir duygu olmalı + muhteşem fotoğraf vermişler.

    YanıtlaSil
  30. bence kaba bir ayakkabı. gayet düzgün bir fiziğiniz ve boyunuz varken fazla uçlarda bir ayakkabıya ihtiyacınız olmamalı.ayakkabı önden gerçektende hoş gözüküyor ama topuğu gereksiz bir abartıda.bence modifiyelerle daha iyi ayakkabılar elde edebilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  31. ben bunları gördüğümde bayılmıstım valla bide açık renklisi vardı bence kaçırma:)

    YanıtlaSil
  32. Ha illaki başka bi seçeneğim olsa da seçsem dersen jeffrey campbell 'ın dolgu topuklarına göz at bence:)

    YanıtlaSil
  33. bence mutlaka almalısın! bukadar güzel ve orjinal bir ayakkabı birdaha bulamaybilirsn

    YanıtlaSil
  34. Ayakkabıyı beğenmişsiniz dolayısıyla platform+dolgu topuk bileşimini hoş bulmuyorum yorumumu kendime saklıyorum:)Dev olma konusuna gelirsek Bodrum dönüşü birlikte uçmuştuk;o zarif postürünüzle ne kadar yüksek giyerseniz giyin asla dev olmazsınız.
    Merak ettim ne karar verdiniz?
    Sevgiler, Ayşegül....

    YanıtlaSil
  35. Harika olmuş, sen giymezsen kim giyecek onları :)

    YanıtlaSil
  36. Arkadaşlar yorumlarınız, önerileriniz, fikirleriniz ve yardımlarınız için ne kadar teşekkür etsem azdır:) Gerçekten çok çok teşekkür ederim:)
    Hala dolabımı ısıtmaya devam ediyorlar:)
    Yarın sabah karar vermek üzere bir gece daha ben de:)

    YanıtlaSil
  37. Ben de eksik kalmayayım böyle kaba saba ayakkabılara bayıldığım için ben beğendim, senin tarzına da uyuyor bence, al derim :)) Boy meselesini dert etme bence, bizim gibi kısa olanlar düşünsün, boyum uzun olur diye sevdiğin bir şeyi almamak veya giymemek benim düşüncelerime ters :)

    YanıtlaSil
  38. kesinlikle senin olmalılar en son fotoda tabandaki topuk gölgesi için bile değerrr tabanı bide modifiye yaptınmııı ohh misss

    YanıtlaSil
  39. Bence herşeyin bir yeri var,bu ayakkabıyla 1.90 olup sırıtacağın yer var(o yerler çoğunlukta cunku 1.90 bir kadın için çok estetik bir boy değil),waay işte bu! havasını yakalayacağın yer var.Fikrim;almandan ve 'eveeeett tam da bunun yeridir!' diyip giymen gereken yerde onikiden vurmandan yana;)şimdiden güzel günlerde kullanman dileğiyle.Aklında kalacağına en kötü ihtimal dolabının bi yerinde kalsın işte:)
    Selin

    YanıtlaSil
  40. Bana sanki karar verilmiş de dışardan destek alınsa daha iyi olacak gibi geldi. Kalbiniz ve ayaklarınızın gittiği yere yönelin ki orası belli değil mi :)

    YanıtlaSil
  41. harika harika bence kesinlikle almalısın

    YanıtlaSil
  42. Çok güzel bence düşünme bile

    YanıtlaSil
  43. deve olmak? kime göre-neye göre? zaten başkalarının sana deve demesini umursayacağını hiç zannetmiyorum çünkü o başkaları daha önce de bir sürü şey söyledi ve umursamadın. ama kendini "kimsenin etkisi altında kalmadan" öyle hissedeceksen o başka. ayakkabılar mükemmel. kaba durması beklenen bir model belki ama ayağını öyle güzel sarmış ki çok zarif duruyor. bence bu ayakkabıyla deve değil ancak kuğu olursun:)bir de zaten kaç gündür dolabını ısıtırken onlar da dolabına ısınmıştır çıkmak istemezler kesin:)
    limonlu bahçeden deniz.

    YanıtlaSil
  44. offf galiba çok geç kaldım yorum yazmak için inşallah o ayakkabılar şuan senindir!!!bayıldım bayıldım bayıldımmm:)

    YanıtlaSil
  45. Deniz Berdan senin o ayakkabıya benzer milyon tane ayakkabın vardır :) Sen en iyisi o muhteşem şeyleri al bana gönder.. :P

    YanıtlaSil
  46. Deniz Berdan almalısın elbette.. Senin cesur stiline alışkın herkes endişelenme :) Çok yakışmış..

    YanıtlaSil
  47. mery den
    aman alın gitsin bi defa giyersiniz en azından aklınızda kalmaz alsamıydım dıe...giyersin giydikce begenirsin.
    rengi çok siyah ama olsun sankı bi beyaz kırmızı olsa sizi daha çok yansıtırdı :)ayakkabıyı gören aa deniz berdan derdi ...ne bileyim iyi hoş alınabilir yakışmışta ...ii geceler :)

    YanıtlaSil