DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

7.08.2010

Beyoğlu'nda tatlı bir butik EDO...


Telefon çanta ve köpekliye bayıldım:) Hafiften Moscino'yu da anımsattı, çok tatlı değil mi? :)

Gözlük koleksiyonerlerine ve farklılıkları sevenlere...
Ben en çokda bu modeli sevdim:)

Burada kendinizi Tokyo'da hissediyorsunuz.
Terlik sevmem ama topuk detayı tatlı...

Buna da bayıldım...
Eteğin modeli değil ama desenine bayıldım:)
Bu tip etekler bana yakışmıyor ama görüntüsünü seviyorum:) Sağdakinin de deseni tabii...

Soldaki pin-up hoş, sağdaki askıları sevdim...
Bu iki parmak ayakkabılar etnik görüntüleri sevenler için güzel fikir...
Eldiven severiz...

Tatilde uzun yazı olmuyor:)






8 yorum:

  1. o tren çantanın fiyatını hatırlıyo musunuz? bu arada benim 215 tl'ye gördüğüm creeper'lar buradaydı deniz hanım. iyi ki de almamışım. daha ucuza, çok istediğim bi creeper'ı buldum. o kelepçe gözlükleri ebay'de görmüştüm. burada fazla kârlı satıyolar, kiradan mıdır bilinmez. ebay'de çok daha ucuz.

    Banu.

    YanıtlaSil
  2. telefon ve lokomotif çantaya bayıldımmmm :)))

    YanıtlaSil
  3. Banu'cum açıkçası bana da fiyatlar abartılı geldi biraz. Telefon çanta ve köpeklide gözüm kaldı ama fiyatı 280tl civarı olunca kıyıp almadım. Aklımda kalmadı da değil hani:)

    YanıtlaSil
  4. Hippilazman Haccapulo pasajının sonunda.

    Sezgi çok güzel şeyler var ben headerdaki diz üstü file çoraplarımı oradan aldım. Yalnız Beg onuda Londra'ya götürdü. Döner dönmez alacağım bir tane daha. Kalırsa tabii:)

    YanıtlaSil
  5. köpekli çanta çok şekermiş gerçekten :)
    ben de italya'dan, benzerinin pastel sarı bir rengini bir arkadaşıma hediye getirmiştim..
    keşke kendime de alsaymışım o zaman :/

    iki parmak ayakkabılar da ilginçmiş, paylaşım için teşekkürler.. :)

    eğlenceli bir post olmuş.. :)

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş bir butikmiş,Paylaştığın için çok teşekkür ederim.Sevgi ile öptüm....

    YanıtlaSil
  7. Telefon çantanın aynısı gittigidiyorda var ve fiyatı çok daha makul.Bu butik çok fazla kar ekleyerek satış yapıyor

    YanıtlaSil