DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

28.08.2010

Günseli'den telefon...

Göcek'teyiz Günseli'den bir telefon; 
Günseli 'Deniz'cim ben senin iki boyutluları çok seviyorum benim defilemde onları kullansak'
Deniz 'Hımmmm Günseli'cim onları bende çok seviyorum ama 2D karton elbiselerimiz defilede aynı etkiyi veremeyebilir başka bir malzeme kullanılmalı'
Günseli 'E peki ne yapacağız?'
Deniz 'Bak en iyisi alternatif bir malzemeden iki boyutlu görüntüde giyilebilir kolyeler yapmak' derken tatilde çizmeye başladım:)
Bu arada defile için başka neler yapalım diye konuşurken, kendimi tamam o zaman styling'ini de ben yaparım derken buldum:) Günseli enerjisi yüksek, pozitif ve çalışması kolay bir tasarımcı. Biz çok anlaştık ve sevdik birbirimizi:) Bu fotoğraflarda basın bülteni için ayakkabı siparişine gitmeden 5 dakika önce, hadi çekelim şeklinde çıktı:)

16 yorum:

  1. Çok güzel tasarımlar... Türkçe yazdığım halde fotoğrafları görüp ingilizce yorum bırakan oldu bu defile yazıma. Bu arada o kolyeler neyle yapıldı, malzemesini merak ettim. Aklınıza sağlık her ikinizin de ilhamı bol olsun :D

    YanıtlaSil
  2. yine söylüyorum yine =) ikiniz de yıktınız ortalığı =) tebrikleeeerrrr :D

    YanıtlaSil
  3. o kadar beğendim ki hepsini aksesuarlar,taytlar ve ayakkabılar bir harikaydı ya.resmen cümle kurmakta zorlanıyorum şuan taytlar asla aklımdan çıkmıyor :)

    YanıtlaSil
  4. kolyeler gerçekten harika. tam benlik. keşke satılsa. keşke?!

    YanıtlaSil
  5. iiyiiiiikiiiiiiii aramışş iyikiiiii böyle güzellikler ortaya çıkmışşş o kadar çok beğendim kii kelimeler yetmez.Renkler, podyumun arka planı ,formlar ,kolyeler, senin elbisenn ,styling baştan sona dek herşey mükemmeldi.
    dipnot: defile sonrası yanına geldiğimizdeki heyecanın süperdi :)çok mutluyuz :)

    YanıtlaSil
  6. Kolyeleri bugün gazete de gördüm ve gerçekten çok güzel. Hayal gücüne bayılıyorum!

    YanıtlaSil
  7. kolyelerin malzemesini ben de çok merak ettim!!!???
    taytlar bi harikaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  8. inşallah kolyelerin fiyatı dudak uçuklatmaz da alırız biz de.

    YanıtlaSil
  9. Selamlar, kolyelerinize bayildim malzemelerini cok merak ediyorum nasil birsey kullandiniz? Tekrar tebrik ederim cok guzel bir is cikarmissiniz.:)

    YanıtlaSil
  10. defiledeydim
    gecen galata modada gunseli bana bir pantolon yapmıstı,yeni koleksiyonunu kacırmazdım.
    aksesuarlar isee harikaydı
    gercekten bu kadarını beklemiyordum
    cok basarılı,modern ve ozgundu
    her ikinizin de ellerine saglık
    neslihan

    YanıtlaSil
  11. merak ettım sız grafik tasarım falan mı okudunuz

    YanıtlaSil
  12. Aaahh!!! Real Monsters isimli Nickelodeon dizisinden bayağı etkilenmişsiniz sanırım.

    YanıtlaSil
  13. Moda sanattır : Beğendiğine sevindim :) Plastik etkisi sevdiğim için pleksiden yaptım ancak yine de farklı malzeme arayışındayım:)

    James Mayer : Çok teşekkürler:) Günseli ile iyi anlaştık gerçekten:)

    Banu'cum beğendiğine sevindim:) Ben de taytlardan hemen kaptım bir tane:)

    French oje tabii ki satılacak:) Sizlerde görmek benim için büyük mutluluk olacak:)

    Moda duygusu sizde çok tatlıydınız, sizi görmekten mutlu oldum:)

    YanıtlaSil
  14. Evet Real Monsters'tan bayağı etkilenilmiş ama güzel şeyler çıkmış ortaya :)

    YanıtlaSil
  15. Bu kolyeler renkli has taşlarla da yapılabilir gibi duruyor. En azından bir kısmında kullanılabilir. Değişik olmuş ama kolyede şimdilerde aranılan şey kullanışlı olması. 20-25 yaş arası hareketlerini kısıtlamayacak kolyeler
    arıyor.

    YanıtlaSil
  16. çok değişik ve çok cici hepsi ... :)

    YanıtlaSil