DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

2.08.2010

Göcek 8. Gün...

Giyim kuşam olaylarını herhalde en çok etkileyen faktör hava durumudur. Hergün size hafiften şıklık yaparak şöyle güzel bir post yapayım diyorum, diyorum ama Göcek'te sabahtan başlayan nemden birşey giymek isteğim olmuyor, olamıyor. Üstelik bu yıl 50'lerden plaj şıklığı yapmıştım ama yok, tahammülüm yok, hava yapış yapış saçlarıma bile tahammül edemeyip kel gibi tıkıştırıyorum şapkaların içine:) Bu arada cildim de harap oldu yanmaktan ama hastalık gibi bir başladın mı sonu yok.

Deniz Berdan
Deniz Çizgili Topshop elbiseyi aynı zamanda pin-up stili yüksek bel etek olarak da kullanıyorum:)
Bu lastikten top yaz aylarında çok önemli bir detay, uzun saçlılar anlar:) Claire's



10 yorum:

  1. Harika görünüyorsun...Çok güzel yanmışsın.:)

    YanıtlaSil
  2. lastik top kaybolma derdine son vermk için süper olmuş

    YanıtlaSil
  3. o ne ya cildinize yazık ya aaa

    YanıtlaSil
  4. claire's topshop ve zaradan size hediyeler geliyormu? duymuştum bloglarında kullanıldığında firmalar bloggerlara hediyeler gönderiyorlarmış doğrumudur.?..

    YanıtlaSil
  5. bence bronzluğunda sen de harikasın:)

    YanıtlaSil
  6. Lastik toplarım hep kaybolur, ne güzel olmuş öyle hepsi içiçe bende öyle yapacağım en kısa zamanda! :)

    YanıtlaSil
  7. hahahahahahahaha ay koptum üstteki yoruma.

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten çok hoş olmuşsun.
    21 haftalık hamileyim ve şimdiye kadar 2 kilo almışım (kendime hayret ediyorum,oysa 20-30kg alırım demiştim?? :) )
    Kızım doğsun yinede biraz toparlamam gerek, mutlaka azmini örnek almalıyım. Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. elbisene bayıldımmmm

    YanıtlaSil