DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

20.08.2010

Hem masum, hem femme fatale...

Lena Hoschek'in 2011 İlkbahar Yaz Koleksiyonu'ndaki 50'ler yorumuna bayıldım:)
,
Lateks çoraplar koleksiyonun en beğendiğim ayrıntısı...
Bu kombinasyon sizede hafiften bizi hatırlatmıyor mu? :)
Mayoların güzelliği:) Bunları deniz işi bittikten sonra üşenmeyip akşam 6-7 arası giymeli:)
Tam bir kadın...
Çay saati elbiseleri...
Çorap, çorap çorap...........
Gömleğin sempatikliği:)
Haluktan biliyorum erkekler yüksek bel bikini sevmese de biz çok seviyoruz:)
Betty Page saçı ve makyajı...



7 yorum:

  1. Çoraplara bayıldım ben Deniz'cim ya. Ve dediğin gibi, bazı kareler çok tanıdık! :)

    YanıtlaSil
  2. aynen sanki podyumda sen yürüyosun gibi geldi bi an bana:)bu arada çoraplar bi harika!

    YanıtlaSil
  3. 50'lere bayılıyorum.. Klas bir feminenlik var tüm kombinasyonlarda... Çorap ayrıntısı farklılık yaratmış..Çok tarz...

    YanıtlaSil
  4. Koray'cım bende çok sevdim bu çorapları nereden bulacağız bakalım:)

    Gizzy çok tatlısın, teşekkürler:) Çorapların siyah versiyonunu Agent Provocateur'un kış kataloğunda gördüm:) Bakalım getirecekler mi?

    Ece Sarıcı Gelecek yıl daha da çok göreceğiz:)

    YanıtlaSil
  5. tam sen diyorum denizcim..
    hele 2. fotoğraf.. ekose gömlekli olan.. :))

    YanıtlaSil
  6. şu bikiniler türkiyeye gelirse ilk ben alırım herhalde!

    YanıtlaSil