DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

25.08.2010

Koza Finali'nin en önemli seyircisi Anna Piaggi...

Ben de bu kadının hastasıyım:) Bastonuna, şapkalarına, saçına makyajına, duruşuna, bu liste uzar...
Tabii bizim basın aslında moda dünyası için hiç birşey ifade etmeyen tenisçi Anna Kournikova'nın başından ayrılmazken aslında günün en önemli konuğunu ne kadar farkedebildiler bilmem ama kadın o kadar sempatik ki, fotoğrafını çekebilir miyim dediğimde hiç nazlanmayıp seve seve poz verdi:) Yerim ben onu:) Gülmeyin çok ciddiyim bayılıyorum Anna Piaggi'ye. Arkadaşım olabilseymiş:) Tabii önümüzdeki 3 gün kadının sapığı olabilirim:) Hayatımda da hiç bir ünlüye ilgi yapmamışımdır ama onun yeri başka...

6 yorum:

  1. Harika bir Kadin Anna Piaggi <3 bende tanismak, görmek isterdim!

    http://cacanito.blogspot.com/search?q=anna+piaggi

    YanıtlaSil
  2. Neden aynı şeyleri ben de hissediyorum.Kapıdan girer girmez gördüm ve hemen çektik .Nasıl da sevimli sevimli sırıttı bize.:)bı an aklıma gelmedi,beraber cekebilir miyiz demek.:)gec geliyo bana bazen:)

    bu kadının en çok neyine bayılıyorum biliyon mu.?Modayı cıddıye almayıp,dalgasını gecmesine.:)

    YanıtlaSil
  3. ben şapkasına bayıldım.. saçları ile ne hoş olmuş hayatta yapamayacağım bişey olsa da ...

    YanıtlaSil
  4. koza'nın en büyük kozu.. hatta üstte ıtır da yazmış, koza'ya gideceğini yazdı bana mailde. nasıldı anna piaggi diye mail yazıcaktım tam! ne şirin ve canlı.

    YanıtlaSil
  5. ben de uzayip giden bir listeyle hastasiyim Piaggi'nin.
    Gormek kismet olmadi ama:(

    YanıtlaSil
  6. İstanbula geldiğinde kendisiyle tanışma imkanım oldu ve resim çekildim inanılmaz sevimli birisi...Gerçektende o kadar rahat bi insanki farkını hemen ortaya koyuyor...

    YanıtlaSil