DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

7.10.2010

2D'lerimiz:)

 2D elbiselerin hikayesini takip edenler adım adım biliyor:) Aslında bunları böyle sergilemek ne kadar doğru bilemiyorum ama elimde değil çok sabırsızım:) En azından birkaçını bir an önce sizinle paylaşıp fikirlerinizi almak istedim:) Bunları günlük giyebileceğiniz, isterseniz akşam da devam edebileceğiniz, ister düz, ister benim gibi topuklu ayakkabılarla giyilebilen, içine uzun kollu t-shirt, üzerine hırka vs ile kombinlenebilen eğlencelikler olarak görebilirsiniz:) Bu modeller aslında Yaz 2011'e ait modeller ama yok olmuyor saklayamıyorum:) Bir de couture işçiliği ile hazırlanmış üst line hazırladık, ama koleksiyon mantığıyla değil tamamen yeni fikir düşüncesiyle hazırlandı. Ondan da yarın bir model çekerim isterseniz:)
deniz berdan
Süprizim sadece elbiselerle sınırlı değil aslında, bunlar da Junk ayakkabılarımızdan biri:) Aslında herşey doğal olarak gelişiyor. Giysileri 50'ler çizgi karakter havasında yaparken eyvah bunların altına ayakkabı ne giyerizden yola çıkarak ihtiyaçla ilgili ayakkabı yapmaya karar verdik:)de
Deniz Berdanberdan
Deniz Berdan

                                          Askıda bonbon gibi duruyorlar:) Günlük elbiselerde 12 birbirinden farklı renk ve kombinasyonda modelimiz var:) Bu arada moda tasarımcısı iddiasında filan değiliz, biz sadece yeni fikirlerimizi üretiyoruz:)
Deniz Berdan





 Deniz Berdan
Ayakkabıda 4 birbirinden farklı model ve her modelin üçer alternatif rengi...
Fotoğraflar : Haluk Berdan

61 yorum:

  1. 2.elbiseye bayıldım,gerçi bunları giyebilmek için sizinki gibi harika bir fiziğe de ihtiyaç var.
    Siz lütfen daha çok yaratın,bizde hem ilham alalım hemde satın alalım.
    : )

    Büşra

    YanıtlaSil
  2. süperler tek kelimyle harika! 2D'lerinizin giyilebilir olması süpeeer, hep keskee kartonlar kumas olsa diodumm!ve simdi de heyecanla satısını beklemedeyimm (:

    YanıtlaSil
  3. İlk elbiseye bayıldım,nerelerde satılacak hemen almalıyım :) Harikasınız,herzamanki gibi ;)

    Melek

    YanıtlaSil
  4. çok beğendim,süper ciciler hem de çok eğlenceli:)

    YanıtlaSil
  5. ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh ayakkabilaaar benim olmali!! kimbilir az sonra ne ruyalar gorecegimm:)

    elbiseler zaten super fikir tabii ki puantiyeli favorim

    ay ama ayakkabilaaar:)

    YanıtlaSil
  6. Fikirlerinize, stilinize, farkliliginiza, kasintidan kilometrece uzak ruh halinize, ba-yi-li-yo-rum.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuşlar.özellikle 2. günlük çok rahat kullanılabilecek bir parça olmuş,ayakkabıları da çok beğendim diğer modellerini de merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. DB,söyleyebileceğim tek bişey var ki o da kesinlikle mükemmel göründükleri..Gazetelerden tanıdıklarımızdan sıyrılıp,göstermek istenilenden farklı ve ayırtedilebilir tarzınızla gerçekten adınızı sağlam harflerle yazıyorsunuz heryere.Başarılarılarınızın devamını dilerim..
    MEG

    YanıtlaSil
  9. haha süpermiş! hepsi benim olsun. o kadar topukla yürüyemem ama o elbiselerle tam bir turtaya benzeyebilirim

    YanıtlaSil
  10. Puantiyeliye bayıldım özellikle. Çok güzeller yahu. İnsanın içi açılıyor görünce. :)

    YanıtlaSil
  11. Büşra beğendiğine çok sevindim:)

    Yasemen ben de bir an önce sizin üzerinizde görmek için sabırsızlanıyorum:)

    Melek satış noktaları için gelecek hafta görüşmelere başlayacağım:) il modeller henüz tamamlanmadı:)

    Uyduruk prenses nasıl mutlu oldum beğenilmesine anlatamam:) İyiki paylaşmışım sizlerle:)

    Styleboom'cum Gerçekten özellikle ayakkabılar tam senlik:) Evdeki daha cici modellere bakarken hep aklıma sen geliyorsun:)

    YanıtlaSil
  12. ayjoe teşekkürler:)

    Tuba böyle düşündüğün için çok sevindim:) Çok teşekkür ederim:)

    Banu'cum hepsini çekip koymamak için kendimi zor tutuyorum:)

    MEG gerçekten çok teşekkür ederim:) Yorumlarınız bizi müthiş motive ediyor. Bunları duymak herşeye değer:)

    French Oje hahaha çok alemsin, yok canım sana da düz ayakkabı ile giydiririz:) Aslında gündüz kalın çoraplar ve oxfordlarla hoş olurdu:)
    Bu arada etek boyları daha uzun ve isteyen istediği boyda kullanabilecek:)

    Leah Beğendiğine çok sevindim:) Çok renk sevenler için olduğu gibi daha düz ve koyu renk alternatifleri de var tabii:)

    YanıtlaSil
  13. elbiseler harikaaa ama ama ben bunlara sığamam kiii:)
    aslında bunların t-shirtlerini yapsanız onlara sığabilirim ve günlük olarak da daha rahat kullanabiliriz sanırım.
    2. elbiseye bayıldım.ayakkabıda harika görünüyor.
    siz her ne kadar moda tasarımcısı iddiasında değiliz deseniz de bence tam anlamıyla bir konsept yaratıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  14. harika olmuş ben çok beğendim her türlü kombinlenebilir istersen tshirt şeklinde giy altına bir tayt yada bir skiny jean harika vallahi birde tasarımın ana modeli bayan formunda olunca kim giyerse giysin 90-60-90 görünür :D saklanacak yerler siyah esas zannedilmesi gereken yerler parlak hatta floresans renklerinde olursa :D ayakkbılara bittim bu tarz eğlenceli bootie falanda tasarlasanıza mükemmel olur :D sevgiyle kalın muck

    YanıtlaSil
  15. ayyy ayakkabılaraa bayıldım şu sıralar en favori modelimi senin yorumlayışını da sevdim:) diğer ayakkabıları da çok merak ettimmm :)

    YanıtlaSil
  16. 2 elbiseye de bayıldım, özellikle birincisinin arka fonunun düz değil de hareketli (şeritli) olması nedeniyle daha başarılı olduğunu düşünüyorum.
    Ayakkabılardan ise gözlerimi alamadım. Yeşilin o tonu ve siyah beyaz ikilisi birlikte çok farklı ve hoş duruyor.
    Nerede ne zaman satışa sunulacak duyuracaksınız değil mi?

    YanıtlaSil
  17. Bayıldıııım! gerçekten mükemmel olmuşlar.. ayakkabılarda süper daha da güzelleri olacağına eminim.
    ps: çoraplarda pek şahaneymiş.

    YanıtlaSil
  18. 2D'leri biz de giyebileceğiz!! Hu huu, çok heyecan verici :)
    Ben ikinci elbiseyi çok sevdim ve ayakkabını pembelisinden isterim :))
    Ellerinize sağlık, yine çok Junk olmuş ;)

    YanıtlaSil
  19. bayıldımmmm!!!özellikle ayakkabılara:):):)offf hemen satılsın bunlar almak istiyorummm:):):)

    YanıtlaSil
  20. elbiselerin boyu ne kadar? sizin boyunuz uzun olduğu için üstünüzde duruşu benim gibi 1 64 birisinin üstünde aynı durmaz ondan merak ettim :))

    YanıtlaSil
  21. yürü beaa Denizimmm,yaşasın yeni fikirler..:)

    bu arada dün sabah fashion tv de (sabah erken saatlerde açarım ,kahvaltı esnasında) Deniz mercan mayolarını görünce benim evdeki , senin arkadaşın mayo mu tasarlıyor dedi:.)))hahahhaha yok bu değil dedim.:))ama bilmiyom mayo olayına yakıştırmış anlayacağın, hahhaahah:))

    YanıtlaSil
  22. İlk elbise benim olsun (Biraz daha uzun olarak tabii)!ayakkabılar da benim olsun! Benim olsuuuun! Bunları yapıp çekip koyuyorsunuz da, ne zaman alınabilir olacaklar? Böyle bakıp bakıp iç geçirmek hiççç hoş değil!

    YanıtlaSil
  23. Elbiselere bayıldım biran önce bunlar satışa çıkmalı ve hemen alınıp giyilmeli heyecanla bekleyenlerdenim bende:)

    YanıtlaSil
  24. ayakkabılar çok güzel.......

    YanıtlaSil
  25. Merhaba,

    Aslında ben önyargılı bir insanım. Ve önyargıların kötü bir şey olduğu da düşünmem. Bence önyargılar hayat kurtarıyor.

    Popüler olan her şeyi de reddetmem kafasal bir refleks. Aslında siz de benim için bu kategorideydiniz.Yani refleks olarak yaptıklarınızı bayağı bulacaktım neredeyse. Hatta birçok popüler figür gibi, üzerinizde düşünmeyi bile gerekli görmüyordum.Ama sonra bir gün bir gazetede röportajınızı okudum ve tüm imajınız benim için o an değişti. Bu da çocuklarınıza olan tavrınızı anlamamla oldu. Çünkü ben de Beg'le aynı kuşaktayım. Ve onun bu ülkedeyken aldığı tepkileri tahmin edebiliyorum.Bu yüzden aramızda bir ortaklık görüyorum.

    Bu yüzden benim anlamaya değer görmediğim bir insanın bizim kuşağı ve bu yaşayışı anladığını görmek kafamda bir ışık yaktı.

    Bunu bilmeniz gerek diye düşündüm ve bu yorumu yazmaya karar verdim.

    Sevgiler...

    Stan

    YanıtlaSil
  26. Renkler, ve oluşturulan hikaye demek geliyor içimden çünkü yaptığınız bu çalışmada renklerin, şekillerin bir araya gelişinde bir mesaj var, öyle boşuna yan yana üst üste dizilmedik biz der gibi... İşte bundan dolayı hem renkler hem de hikayesi insana enerji veriyor... Ben ayakkabıya resmen aşık oldum diyebilirim... Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  27. Kelebek'cim senin gibi bir sanat eğitmeninin beğenmesi çok mutlu etti:)Sığamam deme 3 beden olacaklar ve istersen tunik havasında altına tayt, pantalon vs ile giyebilirsin:) Şahsen ben kışın öyle kullanmayı planlıyorum:) Üstelik Dan de Carlo'dan esinlenerek yaptığım kopacak kadar ince bel görüntüsüyle ( ki kalmadı dünyada böyle kadınlar ancak çizimiyle idare ediyoruz:)) daha ince bir görüntü olabilir:)
    Niyetimiz gerçekten de moda tasarımcısı olmak değil:) Tanımlamalar fazla iddialı kaçabilir şu aşamada:)

    YanıtlaSil
  28. İkimiz ne güzel tanımlamışsın bravo doğrusu:) Çok teşekkür ederim:) Ayakkabıların bir modeli booties havasında:)

    Duygu'cum beğendiğine sevindim:) SAyakkabılarım hazır olur olmaz paylaşacağım:)

    Retro modda teşekkürler:)

    Ülkü beğendiğine sevindim:) Ayakkabıda kullandığım siyah beyaz benekli deriyi geçen yıl elbise yaparım diye almıştım. Ben de böyle ne yapacağımı bilmeden aşık olup aldığım kumaşlar deriler vardır:) Satış noktalarını ilk blogdan sizlere duyuracağım tabii:)

    YanıtlaSil
  29. bayıldım bayıldım!

    YanıtlaSil
  30. Stardust beğendiğine sevindim:) Çoraplar Topshop

    Heeeyy Pelin'cimbeğenmene sevindim:) Ayakkabının pembelisini senin için yaparım:)Junk olmuş lafını çok sevdim:)

    Gizzy teşekkürler:) Ben de sizin üstünüzde ve ayağınızda görmek için sabırsızlanıyorum:)

    Adsız elbiseler dizin bir karış üstünde ama boy konusu şöyle; isteyen istediği oranda kısaltabilir diye düşündüm. Çünkü ben kendimde biliyorum. Aldığım her pantalon paçası, ceket kolları kısadır ve ben sinir olurum. Neden uzun olup isteyen istediği oranda kısalmasın ki:) Bana göre düşünürsen benim üst bedenim biraz fazla kısadır.

    YanıtlaSil
  31. Daha az topuklu olan model varmı?

    Deniz

    YanıtlaSil
  32. ayakkabılara bayıldımmmmm.Elbiseler süper bencede satışa sunmalısınız çok farklı bi tasarım ilgi uyandırır

    YanıtlaSil
  33. Elbiseler de çok başarılı da ben esas ayakkabılara bittim, o ne güzel bir yeşil öyle :)

    YanıtlaSil
  34. Itır'cım ne tatlısın:) Hahahahaha çok alem adam:) Deniz Mercan'ı da ayrı bir severim:)

    Özge'cim hepsi senin olacak en kısa zamanda:) Sana da çok yakışır:)

    Zeto'cum ben de en az sizler kadar üzerinizde görmek için sabırsızlanıyorum:)

    Hippilazman teşekkürler:)

    Stan aslında hepimiz biraz da olsa ön yargılıyız. Yok küsmedim sevdim samimi yazını:) Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  35. Sihem beğendiğine çok sevindim:) Benim içinde işin hikayesi öncelikli aslında. Herşey hayal kurarak başlıyor ufak çaplı araştırmalar sonucu getiriyor:) Benim ilham aldığım kaynak ise okumaktan keyif aldığım 50'lerin efsane çizeri pin-up Artist olarak geçen Dan De Carlo aslında:) Yazın birkaç postumda çizgi romanlarıda yer alıyordu hatta:)

    YanıtlaSil
  36. Pinksugar beğendiğine sevindim:)

    Deniz bu serinin topuksuzu yok ama biz gündüz hep düz sevdiğimiz için yine hafif yüksek ama düz gibi görünen farklı bir model var kafamda:) Aslında kendim için düşünmüştüm ama isterseniz sizin için de üretirim:)

    Simon beğenmene sevindim:) Üretim biter bitmez hemen vereceğim:)

    Cini'cim biliyorum özellikle ayakkabılar senin çizgine çok uyuyor:) Beğendiğine de çok sevindim:)

    YanıtlaSil
  37. Şahaneler! Devamını ve satışını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  38. ben elbise fikirlerine baştan beri hayranım; tasarımcı iddaam yok diyorsun Deniz'cim ama ortaya çıkardığını işler çok hatrı sayılır ve bunlar Türkiye'de kalmak için fazla iyiler :D

    ayakkabılara gelince; inanılmaz duruyor! :)

    Her şey süper gidiyor/harika olacak :)

    YanıtlaSil
  39. Fotoğraflarda harika görünüyor. Kullandığınız boyalar yıkanabilme özelliğine sahip mi acaba? Eğer yıkanabiliyorsa, renkler canlılığını ne kadar koruyor? Hiç denediniz mi? Boya uygulanmış kumaşlardan detay fotoğrafı paylaşırsanız çok sevinirim. Teşekkürler.

    Zeynep

    YanıtlaSil
  40. Sıla'cım beğendiğine çok sevindim canım:)

    Can'cım güzel düşüncelerin için gerçekten çok teşekkür ederim. Bu destekler nasıl motive ediyor anlatamam:) Sağol varol:)

    Zeynep bunlar boya değil aslında dijital baskı yaptık:) Blogdaki gibi önce kartondan yapıyorum. Onun fotoğrafını çekip dijital baskı uyguladık:) Desenli olanı ise kağıt gibi bir kumaşı tıpkı kartona yaptığım gibi kendim kesip hazırlıyorum. Tabii üsretim aşamasında kalıbını çıkardım:)

    YanıtlaSil
  41. Çokk güzellerr...
    Renkler içimi açtı resmen:)
    Çok samimi,çok eğlenceli,çok enerejik görünüyorlar:)
    Tasarımlara bakarken yüzümde tebessüm olduğunu farkettim...Bitmiş hallerini görmek beni o kadar mutlu etti ki..Sanki kendi tasarımları tamamlamışım da uzaktan onlara bakıyorum gibi:)
    Sizin kadar olmasada bizlerde az çok üretim aşamsındaydık:)Şuan heyecanınıza ortak olmak ne bir güzel duygu:) Hayalden gerçeğe dönüştürmek gibisi yok sanırım.Söyleyecek pek birşey de yok aslında.Herşey ortada:) Bu tasarımlar biran önce yurtdışında satışa sunulmalı diye düşünüyorum..Burada da değerini anlayanlar çıkacaktır elbet ama,orada daha çok değeri anlaşılır gibi:) Yeniden tebrikler..

    YanıtlaSil
  42. hikayeyi bilmiorm ama puantiyeliden istiyorum yaa:)

    YanıtlaSil
  43. çok güzel olmuş ellerine sağlık deniz :)

    YanıtlaSil
  44. Wuaaaw harika görünüyorlar hepsini giyip kendimi sokaklara atasım geldi:)Herkes böyle giyinse sokaklar yaşanılası yerler olurdu benim için:)Ayrıca çoraplara ve güzel bacaklarınıza da söylenilecek tek söz var MÜKEMMEL:)

    YanıtlaSil
  45. Teşekkür ederim denizcim bootieleride görmek isterdim :D nacizane delice fikirlerim vardır benimde şuan sadece skecbookumda elimden geldiğince çiziyorum umarım birgün hayallerimi dünyaya haykırırım :D sevgilerle

    YanıtlaSil
  46. İlk elbiseyi ve ayakkabıları H&M yeni sezon tanıtımında giymişsiniz bile :) Koleksiyonu beğendinizmi?

    Melek

    YanıtlaSil
  47. Ben de elbiseye de ayakkabılara da bayıldım ama 02.10.10 kaydındaki siyah ayakkabılarınızla elbise daha ön plana çıkmazmıydı? Ayrıca o kayıttaki ayakkabıların markasını öğrenebilirmiyim,bayadır arıyorum.Ben de moda bloğu yazmaya çabalıyorum http://blackandfun.blogspot.com/ ziyaret edrseniz sevinirim,umarım beğenirsiniz.

    YanıtlaSil
  48. Elbiselere ve ayakkabıya bayıldım. Devamını merakla bekliyorum :)
    Elbiseleri sizin kadar güzel taşıyabilecek kaç kişi var acabaa :)

    İdil

    YanıtlaSil
  49. KIRMIZI ELBİSE ÇOK HOŞ DİKKAT ÇEKİCİ

    YanıtlaSil
  50. alev..inanılmaz güzeller bayıldım elbiselere ve ayakkabılarınıza ben izmirdeyim ürünlerin üretim aşaması bitince kargo istiyorum sizin içinde kolay olursa çok mutlu olurum

    YanıtlaSil
  51. dönüp dolaşıp bu posta bakıyorum :) elbiseler, çorap, ayakkabılar ve siz çok güzelsiniz! çorapları nerede bulabilirim acabaa??

    YanıtlaSil
  52. corapları ben de merak ediyorum nereden bakabiliriz?

    YanıtlaSil
  53. T shirtlere bayıldım ve ayakkabıya bunları nasıl satın alabılırım ?

    YanıtlaSil
  54. hepsi birbirinden muthiş.corapta öyle.çoraba nerden sahip olabiliriz Deniz hanım?

    YanıtlaSil
  55. Kırmızı cici elbise ve yeşil ayakkabılar çok çok çok güzel:)

    YanıtlaSil
  56. gerçekten çokgüzel bir ayakkabı

    YanıtlaSil
  57. Allahım ölüyorum, bitiyorum sizin bu 2D elbiselere ben Deniz hanım.Keşke bir tanesini blogunuzda bir soru sorarak cevabı bilenler arasında çekilişle biz takipçilerden şanslısına hediy etseniz:-) desem çok mu haddimi aşmış olurum acaba:-( Ölüyorum bu modellere ve diz hizası olanlara birgün alıcam ama inşallah.Bu elbiseler için resmen para biriktiriyorum ufaktan ben Deniz hanım.

    YanıtlaSil
  58. MERHABA BU TASARIMLARI NEREDEN ALABİLİRİM

    YanıtlaSil