DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

9.02.2013

Stil notları; 2013 Yazının Mega Trendi Çizgililer...

Günaydınnn...
Biliyorum gözleriniz yaşardı onca günden sonra üst üste girmeye başladığım postlardan sonra:) Bugün başlarım yarın başlarım derken bir türlü çok sevdiğim bloguma post giremiyordum uzun bir süredir. Hayatımın önemli bir parçası, beni ben yapan eski işim şimdiki hobim diyelim, yayıncılık tarafımı ihmal ettim çok. Her ne olursa olsun yazmaya karar verip başladım yine, artık aksatmadan buradayım:) 7- 24 bana yazabilirsiniz:)) Şimdi gelelim yeni postumuza; 
İkbahar -Yaz 2013’ü nasıl bilirsiniz derseniz ilk akla gelen çizgililer diyebilirim...
 Kalın / ince; yatay / dikey; renkli /siyah beyaz; kalın şeritli/ince; metalik / düz her türlü çizgili 2013 Yazının mega trendi olarak karşımızda…
Çizgililerinde kendi içinde oluru var. Bizim söz ettiğimiz denizci çizgilisi katiyen değil! Gece kıyafetlerinden sokak giyimine kadar hemen her yerde karşımıza çıkabilecek çizgililere şöyle bir göz atalım...
Acne Studios...
Acne'nin cesur monokromatik çizgilileri maksi etek ve pantolonlarda kullanımı sokak modasına uygun parçalar. Tasarımlarının grafiksel ve keskin çizgide olmasını ve bunu her daim tutkunu olduğumuz çizgililerde kullanmasını çok sevdik...
Aşağıda Balmain koleksiyonundan çizgili yorumları...
Genelde siyah beyaz herşeyle gider ama çizgiliyse daha da iyi gider.
Kalın veya ince, ilüzyon etkisi veren grafik silüetler…
Yukarıda Marc Jacobs Yaz 2013 koleksiyonundan yatay ve ilüzyon etkisi veren çizgili yorumu...
Moda şovlarından baştan ayağa çizgili Look'lar görseniz de, günlük hayatınızda bu şekilde kullanırken dikkatli olmalısınız. Konuya çok hakim değilseniz belki kombinasyonun bir parçasında kullanmanız daha kolay ve iyi sonuç verebilir. Aslında doğru kullanımında çizgili parçalar - ceket, pantolon, t-shirt vs- dolabınızın jokeri olabilirler ve pekçok şeyle de kullanmaya olanak sağlayabilirler!..
Kendimize bir torpil yapıp LFW'de defilesi olan koleksiyonumuzdaki çizgili yorumlarımıza göz atalım mı? :)) Desenlerin tamamı kendi markamız için üretilmiş kumaş ve dijital baskılar:)
 Oldum olası çizgili çok severiz ve koleksiyonlarımızda mutlaka  yer bulur kendine :)
Geçmiş koleksiyonlardaki denesel çalışma alışkanlığı ile desen birliktelikleri konusunda uzmanlaştık adeta:) Farklı desenleri biraraya getirebiliyor olduğumuz gibi farklı dokuları da 4-5 sezondur birlikte kullanıyor oluşumuz bizim için iyi bir tecrübe oldu doğrusu:)
BD Berdan SS 2013
Çizgililer konusu bu kadarla sınırlı değil tabii ama ben şimdi uçağa yetişmek üzere çıkıyorum akşam İstanbul'da görüşürüz:))

1 yorum: