DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

22.07.2012

Kendin Giyçek:)))

Şimdi size sebepleri ile birlikte bir indirim fırsatından bahsedeceğim:))) Yok yok gerçekten de kendi markamız olduğu için değil, bu ve benzerleri için de geçerli:)))
Ana koleksiyonumuzun marka ismi DB BERDAN olarak değişti. Bu değişimin temel nedeni ise global pazara girme aşamasında kolay algılanabilir ve telaffuz edilebilir olmasıydı. Yaz 2013 Koleksiyonumuzun 2. serisi aslında önümüzdeki Sonbahara daha çok uyan çizgisine rağmen tabiki benim sabırsızlığımla Harvey Nichols'da yerini almıştı. Dün Kanyon Harvey Nichols'a uğradık, bizim çocuklar napıyor diye:) Bu marka bizim gerçekten de çocuğumuz gibi:))) 
İlgilenenler için Yaz 2013 koleksiyonundan sadece iki elbise kalmış, hani şu, sevgili arkadaşım Ebru Şallı ile çekimini yaptığımız renkli işlemeli modeller:) 
Bu sonbahara uygun olan modellerden ise 12 parça... 
Acelecilikten bu modellerin fotoğrafları çekilmeden gönderilmişti. Gerçi bitmiş olması büyük mutluluk ve şahane ama bir bakıma iyiki göndermişiz diyoruz yoksa henüz Temmuz'dayız askıda 2 elbise kalmış olurdu:))) 
Kalan 5 modeli kabinde ve Convers ile sizler için fotoğrafladım:)))) 
Üste oturmamasına rağmen yanlarındaki keskin kupları sayesinde formda gösterebilen Josephine Baker koleksiyonundan Vintage etkili mini elbisenin pastel olmasını, dantel ve payet kullanımına rağmen modern ve dinamik duruşunu seviyorum:))) Tabi topuklu ayakkabılarla şahaneeee:))))
Sonbahar ve Kış için de güzel bir seçim olabilen bu modeller sadece 3 adet, XS, S, M kalmış, üstelik indirimdelerrr:))) 
Aynı keskin kup arkada da devam ediyor.
Topuklu ayakkabı ile yıkılır:)
Sizler için; kendin giy, kendin çek durumları:)
Bu model sedece bir adet kalmış:)))
Şort yaz için çok güzel bir seçim ama bu model kocaman topuklularla tam partilik:)))
Bana bir beden büyük oldu ama XS kalmamış ama yanlardan daraltılabilir. Benim bu şortta en sevdiğim taraf kupundan dolayı çok formda ve tabi yine topuklularla uzun bacak yapması:)
Bu iki modelin hastasıyım ve Kış sezonunda da devam ediyor. Gelecek Kış bu form ve renkleri global markalarda da çokça görebileceğiz. Önceden bu iki modele post yapmıştım burada tık tık... 

11 yorum:

  1. Ne giysen yakışıyo ztn:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel modeller 2.fotoğraftaki üste bayıldım.Modeller farklı dikkat çekici kaliteli duruyor.Hayırlı olsun bol satışlar :)

    YanıtlaSil
  3. Deniz Hanıımm, her zaman, her halinizle çok hoşsunuz..
    çokk sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülsen'cim çok teşekkürler, nasılsın? umarım iyisindir:)

      Sil
    2. Deniz Hanım, yanıt 2 ay kadar gecikmeli oldu:) gözümden kaçmış, üzgünüm. Ben çok iyiyim, 1 aydır Ayvalık'tayım, keyfim yerinde yani:) Siz yine yoğunsunuz sanıyorum, kış boyu sizi aramayı ve görüşmeyi çok istedim, ancak kışın birtakım rahatsızlıklar geçirdim, pek sevimli geçmedi sizin anlayacağınız.. şimdi gayet iyiyim.. Döndüğümde görüşebilmeyi çokk isterim. çokk sevgiler.. öpüyorum:)

      Sil
  4. denz hnm bşy sorcaktm.bu postun altına pek alakalı olmadı.ama ben szn kuaförünzü merak ettm.kuaförnz kim paylaşblrmsnz.yda boya konusnda işini bilen iyi bri kimi önereblrsnz.zor drumdaki br saçı bile iyiye çevirebilecek birini arıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Ben bebek yokuşunun sonunda Yıldırım Özdemir Kuaföre gidiyorum. Kesimi Yıldırım yaparken rengini Şengül hanım yapıyor. İ

      Sil
  5. selam Deniz,

    güzel danteler :-) siteni çok beğendim ve bu nedenle seninle ortak bir çalışma yapmak istiyorum. Eğer bu konu ilgini çekiyorsa bana mail ile geri dönerseniz çok sevinirim. Ben Buse Özay modavetrend sitesinden: buse@modavetrend.com

    Geri dönüşünü merakla bekliyorum...

    Sevgiler
    Buse Özay

    YanıtlaSil
  6. Deniz hanımmm sizinle birgün boyunca tüm sezonu incelemek giyip çıkarmak ve hatta foto çekimi yapmak çok isterdim süperrrr resimlerrr

    YanıtlaSil