DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

2.05.2012

En sevdiğim iki model...

Eveeeetttt çok uzun aralıklarla post yapıyorum, biliyorum ama işte bu bebekleri sizlere hazırlayabilmek içiiiinnnn:) Kırmızı başlıklı kızın büyük annesi gibi kulakların neden bu kadar büyük büyükanne?' 'seni daha iyi duyabilmek içiiiiinn:)' 
Yaz 2012 koleksiyonumuzun ikinci serisinden bu iki model yarın sabah - 3 Mayıs- Harvey Nichols'a gidiyor.
Her modelden 3'er beden ve tabiki limitli sayıda üretildiler.
İşte benim 2. seriden en sevdiğim ikili;
 Bu elbisenin sırtına bayılıyorummmm:)
Farklı bir silüeti olan modelin bir özelliğide kopacak kadar incecik göstermesi:) 

 Bu da diğer bir renk alternatifi...
 Kumaşının serin hissettiren enteresan bir dokusu var. 
 Renklerin tatlılığı:)


 Diğer renk alternatifi...



Fotoğraflar Haluk Berdan, Deniz Berdan

17 yorum:

  1. Özellikle ilk model çok hoş , dantel işlemeli yakası ve diğer dantel kısımları çok zarif. Sırt kısmıda başta şaşırtıcı ve göz alamayacak kadar güzel.. 3 beden demişsin ,hangi bedenlerden var?

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden guzeller ama pastel renklere dayanamadim icin favorim mint ve pembe ikilisi :)

    YanıtlaSil
  3. TEK KELİMEYLE MUHTEŞEM,ÖZELLİKLE İLK RESİMDEKİ SIRT DEKOLTESİ OLAN HARİKULADE BAYILDIIIIIIMMM :) EMEĞİNİZE SAĞLIK :)
    KENDİ BLOĞUMDADA PAYLAŞTIM ŞİMDİ :)

    http://modafikir.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. bayıldım gerçekten çok zarif ikisi de. emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. harika bir koleksiyon olmuşa benziyorr.
    İlk elbiseye bende bittim.Ellerine sağlıkk :)

    YanıtlaSil
  6. sırtdaki fermuar detayı çok hoş durmuş omurga kemiğiyle beraber yükselmesi vs hatta böyle hafif bir seksilikde katmış çok begendimm kesinlikle başarılı! sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Çok şıklarr ellerinize sağlıkk :)

    diorki.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Bu kadar üretebilmek için çok fazla enerji gerekmiyor mu? Maaşallah. Gıpta ediyorum. Bu arada spora başladım aylardan sonra. dbskinnycook.blogspot.com da da tazecik postlar görmek istiyoruz..
    Başarılar...

    YanıtlaSil
  9. Öncelikle sırt dekoltesi harika, fermuar detayı gözalıcı olmuş, her dönemin hiti dantel ve top trend pul kullanmak ise harika fikir! hem romantik hem dantel ve fermuarla çok çok modern, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. çok güzeller gerçekten. zaten sizin beliniz kopacak kadar ince:)

    YanıtlaSil
  11. Asıl ve bir o kadar sexy bir koleksiyon! Bayıldımmmm..Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. muhteşemler, bilhassa ilk 2 tanesine bittim, öldüm!

    YanıtlaSil
  13. değişik bi tasarım ama herkese yakışmaz. perfect bir fizik gerekli..

    YanıtlaSil
  14. fiyatları nedir ?

    YanıtlaSil
  15. Ben ilk giydiğiniz siyahlı olanı çok sevdim nedense:) Diğer renklerde güzel ama bana göre elbise modelini bu iki zıt renkte daha güzel göstermiş. Elinize sağlık. Tebrik ederim, güzel satışlar dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gandalf gibi heybetli kadınsın, taşı sıksan suyunu çıkarırsın yürü be !

      Sil