DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

7.01.2012

Pre-fall 2012'den seçtiklerimiz...

Oldum olası pre-fall, resort gibi geçiş koleksiyonlarını çoğunlukla belli bir fikri yansıtmaması ve marka olgusu paralelinde satış odaklı olması nedeniyle pek sevmem.
Yine de sizler için ben içlerinden neler alırdım sizler için araştırdım. Tabi bu arada 2012 Kışı ile ilgili ip uçları yakalamak ve hatta bu yılın indirimlerinde gelecek sezonun eğilimleri çizgisinde bulunabilecek parçalar edinebilmek mümkün olabilir:)
Soldaki Alexander Herchovitch elbisenin ceket izlenimi veren formunun ve sağdaki Dsquared2 yeşil ceketin rengini, kumaşını ve dapdaracık olmasıyla adeta bir beden küçük gibi duran formunu sevdim. Yalnız düşük bel kısa paça pantalonunu sevmedim. Üstelik düşük bel olup kısa paça olunca bacakları feci kısar bilginize.
Helmut Lang elbisenin etek formunu çok beğendim. Üstelik pantalon ile kullanımı da çok iyi duruyor.
 Solda Helmut Lang pantolonun desenini sevdim ama bu arada kızın bacakları ne kadar ince! Yeme bozukluğu durumları var gibi!..
Sağdaki işlemeli Jason Wu ceketin formunu işlemelerini sevdim ama bej deve tüyü renkleri bana yakışmıyor. 
Soldaki Jason Wu ceket takımın desenini, kumaşını ve rengini beğendim. Sağdaki pantolon benlikmiş:)
Jason Wu elbisenin yakasının gömlek gibi oluşunu, belin yüksek oluşunu, uzun eteğini ve embroderi detaylarını sevdim.
Moschino Cheap & Chic ceketi ve etek kombinasyonunu sevdim. Böyle bir ceketi herşeyle giyebilmek mümkün. Üstelik renklerle oynamak farklı ve güzel görünmesine yetmiş...

Moschino Cheap & Chic elbiselerin kalemle çizilmiş iki boyutlu görüntüsünü sevdim.
Moschino Cheap & Chic elbiselerin çizim detayları bize Giorgio de Chirico'nun Ballet Russes için yaptıklarını hatırlattı. Moschino Cheap & Chic'in bu koleksiyonunun hikayesini bilmiyorum ama sanki oradan ilham alınarak hazırlanmış gibi...
Soldaki siyah beyaz St. John elbisenin sade oluşunu sevdim. Sağdakinin Temperley London elbisenin ise dokusunu, işlemelerini, yaka detayını rengini. Pantolonla da iyi durmuş...
Theyskens Teory önden pantalon arkadan etek gibi durmasını ve detaylarını...

7 yorum:

  1. Jason wu ceket 10 numara...
    cheap & chick kalem çizimler sanki biraz demode gibi ama renk kurtarıyor gibi..

    sevgiler,
    www.saadetiblog.com

    YanıtlaSil
  2. Ilk resimdeki Alexandre Herchcovitch design ceket/elbiseyi cok sevdim ben..Zaten onun tasarimlarini her zaman cok begenmisimdir..Yasadigi evi gormek isterseniz sizi kendi bloguma alayim, en az kendisi kadar ilginc:) Sevgiler!

    http://followtheheelsatnight.blogspot.com/2012/01/alexandre-herchcovitch-fabio-souzas.html

    YanıtlaSil
  3. belki bizim secimlerimzi de gormek istersiniz.. :))

    http://fashionstroke.com/2011/12/26/gardirobunuza-2012-formati-atin/

    YanıtlaSil
  4. Benim cok sevdigim, burada da aradan siyrilanlar:
    Helmut Lang, Jason Wu, Theysken's Theory :)

    YanıtlaSil
  5. Helmut Lang ve Jason Wu parçaları çok iyiymiş! renkler iç karartıcı gibi gözükse de detaylar nefes kesici!
    xoxo,

    ♥HeelsAreMyDrugs♥
    ♥HeelsAreMyDrugs♥

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel seçimler yapmışsınız ama ben Jason Wu tasarımlarına takıldım ve çok beğendim. Ceket şahane!

    Sevgiler,
    Gardrop Kedisi

    YanıtlaSil