DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

30.04.2011

Kişiselleştirmeyi sevenler için Tahtakale adreslerim:)

Kişiselleştirmeyi sevenler için malzeme temini postu yapabilmek üzere Tahtakale'deydik. Gerçi evdeki malzemelerimiz de azalmıştı. Hem sizin için adresleri anlatabilmek üzere fotoğraf çektik hem de azalan malzemelerimizi temin ettik:)
 Çivileri kolaylıkla monte edebilmek için elle çalışan makina Tahtakale'nin aksesuar satılan bölgelerinde ve Mercan yokuşunda pekçok noktada satılıyor. Çivi gibi vidalı aksesuarları delmek için kullanıldığı gibi çeşitli taş, metal zımba gibi aksesuarları, kalıplarını temin ederek istediğiniz ceket, elbise yumuşak derili ayakkabıya monte edebiliyorsunuz...
Ceketin bazı noktalarını - kumaş astarı makina ile delmek güç olabiliyor- ince uçlu olduğu için tırnak makası ile delebilirsiniz...
Çivilerin aralarını çengelli iğne ile doldurmak da güzel durabiliyor:)
Çengelli iğneleri ve pekçok alternatifi bulabileceğiniz koskocaman bir tuhafiye, masrafçı...
3 kutu çengelli iğneyi toplam 12 buçuk liraya aldık:)


Mısır çarşısını karşınıza aldığınızda solundan devam ediyorsunuz...
Yolun sonuna doğru sağa Mercan sokak istikametine doğru yokuş yukarı bir müddet yürünüyor...
Mercan Yokuşunun tabelası:) Sağlı sollu pekçok aksesuar, zımba vs yer alıyor... 


Aksesaurlar tamam ancak çivileri bulmak o kadar kolay değil. Biz koca tahtakale'yi altını üstüne getirdikten sonra iki yıl önce keşfetmiştik:) Bol taş tuş, zımba buluyorsunuz ama çiviler sadece bu mağazada satılıyor:)
Bu mağaza biz çivi severler için mühim:) Tığcılar sokak no:66...
Bu sezon bolca Burberry ve Balmain'in de kullandığı ceket üstü çivileri bulabilmeniz mümkün:)
Mercan Yokuşunda çeşitli zincir satan mağazalar var ancak aşağıdaki mağazada 100m zinciri 20 TL'ye alabilmeniz mümkün:)
Şimdi tüm bu malzemelerle kişiselleştirdiğimiz ürünlerin detaylı postlarlarını yayınlayacağım ancak tabii benim bir mutfak tarafım olduğu içinde hazır Mısır Çarşısının önünden geçerken çeşlitli baharatlarımı da aldım:)
Mısır çarşısının kokusuna bayılıyorum:)
Fotoğraflar Deniz Berdan

20 yorum:

  1. Ben sanki o baharatların kokusunu burdan aldım o kadar güzel resimlemişsiniz ki:-) tşk.ler....

    YanıtlaSil
  2. İstanbulda olmanın verdiği güzellikler olsa gerek :) Ankarada istediklerimi anlatana kadar canım çıkıyor.Birde herşey istanbuldan geldiği için üzerine kar koyup satmaları yok mu! herşeyden soğuttular...


    disastyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. bu post için size çiçek filan yollayabilirim yani o kadar makbule geçti siz düşünün :) çoook çook teşekkürler....


    http://nakedqueen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. çok açıklayıcı bir yazı olmuş teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  5. bütün gün oralardaydım bütün ihtiyaçlarımı aldım ama çivi-vida tarzı hiçbir aksesuar bulamadım :) akşam gelip bilgisayarı açınca sanki sesimi duymuşsunuz gibi geldi :) saoooolun var olunnnn Deniz hanım :)

    YanıtlaSil
  6. Tüm fiyatları yazsanız?

    YanıtlaSil
  7. Oldukça ayrıntılı bir post olmuş. Bildik yerler benim için ama keşfetmek isteyenler için çok faydalı olacağını düşünüyorum elinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. bu kıymetli bilgiler için teşekkürler, istanbul'a geldiğimde uğrayacağım yerler listesine girdi bile:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Çok yaratıcı! Studded ceket uzun zamandır arıyordum ama kendim yapabileceğim hiç aklıma gelmemişti, çengelli iğnelerle daha da bir güzel olmuş, çoook beğendik harika bir fikir! :)


    http://betwinus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. slm
    twittredan da mesaj attım ama sanırm ulasmadı :(
    yada ben becermedim her nasılsa
    vaktinzi almayacaksam bir sey sormak isterdim tahtakalede cesitli boylarda halka alacagım bir adres biliyromsusnuz

    bir de 100 m zincir 20 ytl demisisniz en az toptan oldugu icin 100 m mi alabiliyoruz yoksa 25 m alabilrimizyiz

    simdiden tsk edrim ilginize

    YanıtlaSil
  11. Merhaba,
    o makinayi nerden acaba veya nerden bulunabilir:)
    Cok güzel fotograflar olmus..bu aarada:)))
    KIB

    YanıtlaSil
  12. İstanbulda bile arayıp bulmak gerekiyorsa ben atıyım kendimi bi yerlerden :)

    YanıtlaSil
  13. bende zımbaları çivileri cidden cok sevıyorum acaba oraya gitsem kurukafa zımbalarından bulabilırmiyim:))

    ozlemce-lik.com

    YanıtlaSil
  14. bu post hayatımı kurtardı.yurtdışından sipariş vermek için bi site bulmuştum ki bu postla karşılaştım.kurukafalı olanlarından ben de almak ve kendi DIY projelerimi yapmak istiyorum.Umarım bulabilirim:)

    tugcedemirbag.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. Merhaba Deniz Hanım,
    Bahsettiğiniz yere bugün gittim, açıkçası dükkan sahibi kişinin umursamaz ve ukala tavırları beni fazlasıyla rahatsız ettiğinden alışveriş edemeden çıktım, onun yerinde biraz gerideki Batın Düğme isminde küçük bir dükkana girdim ve istediğim her şeyi bulabildim, yaklaşık 400 gram zımbayı 5 TL gibi komik bir rakama aldım. Belki alternatif arayanlara çözüm olur diye düşündüm. =))

    YanıtlaSil
  16. izmirde nasıl bulacağız :( arasak gönderirlermi acaba

    YanıtlaSil
  17. Peki arayıp istesek kargo ile göndermezler mi ?

    YanıtlaSil
  18. istanbulda beyazıt gedik paşada her aksesuar(tokacı)da bulunuyor zeytin burnunda da rastladım

    YanıtlaSil
  19. post çok güzel olmuş makineyi nerden aldınız öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil