DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

28.04.2011

Alexander Mcqueen'den nefis bir parça...

Ölümünden önce hazırladığı sondan bir önceki koleksiyondan bir parça, Nişantaşı Alexander Mcqueen butikte...
İnanılmaz bir işçilik ve harika detaylar...
 Junk koleksiyonumuzun dikildiği atölye Nişantaşı'nda ve hazır oradayken daldık Mcqueen butiğe...
Malum yaz geliyor - tabii şu yağmur ve soğuk havadan kurtulabilirsek!-
Fotoğraftaki topuksuz sandaleti denedim ancak ayaklarımın ince uzun olması nedeniyle sarmadı...
Bu ayakkabı nefis, ancak aynı sarmama sorununu bu modelde de yaşadım...
İçine bir yarım ayak daha girer:) Bambu izlenimi veren ayakkabıyı alacak olanların mutlu olacağı kesin, japon etkisindeki detaylar şahane:)

Fotoğraflar : Deniz Berdan

8 yorum:

  1. ah McQueen ah! dedim sadece :) süper! :)

    YanıtlaSil
  2. oooo elbise gerçekten şahasermiş, tablo gibi

    YanıtlaSil
  3. muhteşem gerçekten. bana kozasından çıkmak üzere olan kelebeği çağrıştırdı.

    YanıtlaSil
  4. Deniz hanımcım,
    Hergün sayfanıza uğruyorum ama yeni post yok:-(( Bu kadar uzun ara vermeyin bir daha lütfen.Özledim sizin postları.Biliyorum elde olmayan sebeplerle bu kadar uzun ara oldu.Taşınma telaşı en zorudur.Güle güle oturun yeni evinizde.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. inanılmaz bir sanat eseri kesinlikle. keşke gitmeseymiş keşke...

    YanıtlaSil
  6. bu elbiseden öte bir parça resmen sanat eseri...

    YanıtlaSil
  7. of rüya gibi orman elflerini çağrıştırıdı bana da
    http://kucukplastikcicekler.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Oh elbise beni bitirdi :)

    YanıtlaSil