DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

2.04.2011

Haider Ackermann...

 Belçikalı tasarımcı Haider Ackermann'ın koleksiyonları daha grotesk havada olur ve bu benim en sevdiğim tarafıdır. Bu defa işe renk ve parıltı katmış ki renk sevsemde saten parlaklığını sevmediğim halde kullanım şekline bayıldımmmm:)

 Kadife, saten, ipek asimetrik silüetler...
Güçlü omuzlar daracık upuzun görüntüler...
 Haider'in koleksiyonlarında kadınsılığın içinde hep bir Erkeksi silüet vardır...
  Kumaşları bir arada tutmak için kullanılmış gibi duran geniş kemerler...
Kemeri açtığınızda elbise sanki dağılacakmış gibi durmuyor mu?
Bu halini çok sevdim...
 Üst üste giyilmiş izlenimi veren kadife, deri ve satenin birlikte kullanımı...
 Minilerden ayırıp upuzun eteklere yöneltebilecek modeller.
Bu yaz Leak koleksiyonumuzda da iki upuzun ve dapdaracık model etek yer alıyor. Onları gündüz postallarla giymek üzere düşünmüştük:) Yok araya reklam almadım aklıma gelince paylaşmak istedim:)
 Bir ara baştan ayağa aynı renk giymezdik ama bu ara olabilirliği var. Bir şartla dokular farklı, çizgiler aynı havada olmalı...
 Geniş hacimlerin düzensiz drapelerle sıkıştırıldığı kalın deri kemerler arasında bazı bölümler bol ve dökümlü, bir kısmının da sımsıkı daracık ayrıntıları ilk göze çarpan ayrıntıları... 
 Bir ara Dior için Galliano yerine gelebilecek potansiyel tasarımcı olarak Haider’in adı geçiyordu ancak son durum ne oldu takip etmedim.
Nereye geçerse geçsin kendi koleksiyonundaki özgürlükte olamayacağı için Haider’in her sezon yeni fikirlerini uyguladığı kişisel koleksiyonu her zaman en kıymetlisi olacaktır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder