DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

22.03.2011

Zar zor bir post...

Woohoo yaşasın tesadüfen bir açtım post girebiliyorummmm:)
Yahu ülkemizde her insanın fikir paylaşımını özgürce yapabilmesi, kişisel bloguna yazı yazabilmesi bile lüks oldu!..
Neyse kısa dönemli de olsa yazı yazabiliyor olmanın keyfini çıkaralım:) Tabii umarım artık açılmıştır:)
Bu elbiseyi sizlerle paylaşmak üzere fotoğraflayalı bir 10 gün oldu.

Yok yok giremiyorum galiba bu yazıyı 3. defa yazıyorum. Tadı kaçtı gerçekten yazdıklarımda siliniyor. Bakalım bu defa yayınlamayı başarabilecek miyim. Elbise ile ilgili çok fazla yorum yapamıyorum. Her an tekrar bağlantı gidebilir. 


Fotoğraf ile ilgili kısa yorum; 35 parçalık Leak isimli koleksiyonumuzda  5 simsiyah elbiseden biri. Renk patlamalarının olduğu koleksiyonda siyah ve diğer parçalara göre sade olmasına rağmen farklı çizgisi ile dolabımın jokeri olmaya aday...

18 yorum:

  1. Harıka olmus! Kesınlıkle herkesın joker parcası olucak bır elbıse:)

    YanıtlaSil
  2. müthiş olmuş bu elbiseee :) öyle merakla bekliyorum ki bu Leak koleksiyonunu. ilk fotoğraf müthiş olmuş ayakkabılarla.Doğum günüme kadar umarım satışa çıkarlar da doğum günümde böyle müthiş bir elbise giyebilirim :)

    YanıtlaSil
  3. Deniz hanım Selamlar,

    Blog'unuza en kısa sürede tekrar özgürce ulaşabilmeniz dileklerimle :(

    Leak koleksiyanu ne zaman ve nerelerde satışa sunulucak, bu konuda bilgi verirseniz çok sevinirim :) çünkü elbiseye bayıldım!!

    İstanbul'dan sevgilerle..

    elvan

    YanıtlaSil
  4. ayakkabılar NYC LF Store olabilir mii? süper gerçekten!

    Elvan

    YanıtlaSil
  5. Vallaa Deniz hanım tekrar bravo!
    Elbisenin transparan detayına aşık oldum.Hem çok şık hemde gizemli duruyor:-)) Siyah bir elbiseyi simsiyah klasiklikten çıkarıp böyle tatlı dokunuşlarla hareketlendirmek çok güzel olmuş.Ben sizin her bir tasarımınıza ve modifiyelerinize hasta oluyorum zaten:-)) Çok beğendim inanın.

    YanıtlaSil
  6. izmirde nerede satılacaklar

    YanıtlaSil
  7. If I was a rich girl sarkisi geldi aklima bu elbiseyi de gorunce :D :D Cok guzel olmus,size de cok ama cok yakismis Deniz ablacmmm :) xxx Cemre

    YanıtlaSil
  8. Cok sevdim bu elbiseyi. Cok da yakismis. Ne kadar dogru insanin bloga yazmasi, blogu okumasi bile luks olsu. sevinc kaynagi oldu:(

    YanıtlaSil
  9. bloglarin bu durumda olmasi cok can sikici. Elbise tasarim olarak mukemmel, oldukca yaratici. Tebrikler. Koleksiyonun geri kalanini gormek icin can atiyorum.

    YanıtlaSil
  10. ilk fotoğrafında anlayamadım transparan kolu olduğunu.ama harika görünüyor tümüne bakıldığında sana da çok yakışmış

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. wowwww bunu da çok beğendim çook

    YanıtlaSil
  12. Süper ama taşıyan da süper

    YanıtlaSil
  13. cık begenmedim:)beni işe alın daha güzellerini tasarlayayım sizde içinden secin:)

    YanıtlaSil
  14. waoww elbise super olmuşş bayıldım:)sonuncusundan bahsediyorum:) hali hazırda satıştaysa yarın sevgilim dogum gunune giysem ben bunu:)hala elbise ariyoruummmmm:)kihkihkih..satışa çıkınca haber bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  15. deniiiiz! cook guzell ama elbiseler nerede satılıyorlar ve ayakkabılara bayıldım onlar nerenin?

    YanıtlaSil