DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

30.12.2010

Zamansız eğlencelikler...

2D Pin-up'lar 2011 yazının trendi olmasına rağmen hatırlarsanız sabırsızlığımdan bu kış üretmiştik:) Gelecek yaz için bambaşka bomba bir koleksiyonumuz olmasına rağmen pin-up'ların yazlık modellerini de üretiyoruz:) Koleksiyon 2011'in trendi olarak bu kışın ikinci yarısında çıktığı için henüz ısınma turlarındayız:) Üstelik Pin-up Art içerikli koleksiyonu bağlayan bomba süprizimiz olacak Ocak ayında:)
Deniz Berdan
 Bu defa Bahar için çok daha yumuşak ve hafif bir kumaş kullanıldı elbisenin gövdesinde...
Deniz Berdan
 2D pin-up elbiseleri tıpkı bizim Junk aksesuarlar gibi düşünün, sezonu olmayan, farklı desen, kumaş ve renk kombinasyonlarıyla her zaman kullanılabilen zamansız eğlencelikler gibi:)
Deniz Berdan
 Şu anda XS ve S bedeni varken, Baharda M ilavesiyle 3 beden bulunabilecek:) 
Deniz Berdan
fotoğraflar Haluk Berdan

8 yorum:

  1. harıkaaaa!!! nalankutlu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. yeşil o kadar harika durmuş ki :)
    çok beğendim

    YanıtlaSil
  3. ÇOK GÜZELLER...AMA BENİM BUNLARI ALMAM BİRAZ ZOR ÇÜNKÜ PAHALILAR HEPSİNEDE BAYILIYORUM ...UYGUN FİYATLI OLSADA BUKADAR GÜZEL KUMAŞLAR OLABİLECEKMİ ODA AYRI... BİZDE BAKARAK MUTLU OLUCAZ DEMEKKİ :=)

    YanıtlaSil
  4. Süprizinizi heyecanla bekliyorum...Ayrıca elbisenin renklerine uyumuna bayıldımm..Çok güzel görünüyorr:)

    YanıtlaSil
  5. Hadi hadi yaz gelsinnnn ! :)) Gerçi elbiseme doyamadım ve doyacakmısım gibi de gözükmüyor hiç :)) Cemre xx

    YanıtlaSil
  6. bu tasarımı ve renklerini çok sevdim gerçekten. header daki bez bebeğe ise bittim. çok iyi gerçekten. tasarımlarınızı seviyorum. blogunuza da adınızı aratırken tesadüfen rastladım. sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Resmen aşkı memnudaki matmazele benziyorsunuz. Bakınız:
    http://3.bp.blogspot.com/_NOXt4LRQI4o/TCPlOExvyPI/AAAAAAAAAyU/l2E_s1qDuS0/s1600/106.jpg

    YanıtlaSil
  8. bloglari dolasirken söyle bir yazi gordum hakkinizda... sanirim cok basiniza geliyordur ama yine de bir cevap hakkınız olabilir düsüncesiyle paylasmak istedim..

    Farklılığınızı çok begeniyorum...
    bu yorumu yayinlamayabilirsiniz...

    bazi yorum yapanlarin orada baska, burda baska konusmasi da ilginc...

    neyse, bir bakın isterim..

    http://kocasinisevenkadin.blogspot.com/2009/08/berdanizm.html#comment-form

    YanıtlaSil