DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

26.12.2010

H&M'den neler aldık, nasıl modifiye ettik...

Londra'da kış sert geçiyor. Biz de önce Beg'e okulda giyebilmesi için H&M'den bir mont aldık ve hemen modifiye ettik:)
 En basit modifiye yöntemi açıcı ile yapılan. Hem kolay hem de güzel sonuç elde edebiliyorsunuz:) Yalnız uygulamak isterseniz bir kritik kontrol noktası; önce kapağa bir miktar çamaşır suyu koyup önceden kuru küvete yaydığınız montun üzerine sıçratma yöntemi ile damlacıklar yapmaya çalışıyorsunuz. Sonrasında birkaç yerine çamaşır suyunu miktarını dikkatli kullanarak açıcıyı döküyorsunuz. Ara sıra kontrol ederek rengini alana kadar bekletip hemen çalkalayıp yıkıyorsunuz:)
Diğer aldığımız modifiyelikleri yaptıkça paylaşacağım:)
Taytlarla giymeyi çok sevdiğim çizgili kısa shirt H&M...
Siyah kesikli arkası opak önü transparan tayt Londra'dan...

 Çizgili cekete bayıldım:) İnce ve yumuşak dokusuyla palto, mont vs içine rahatlıkla giyilebilir...
 ceketin öne doğru keskin gelen görüntüsünü sevdim...

 Beg'in üzerindeki hırkanın avcı yeşilini de kendime aldım:)
 Dantel sweatshirt'ün siyahı da vardı...
Fotoğraflar Begüm, Deniz Berdan

14 yorum:

  1. Ya bu modifiye yeteneginize hayranimm.. Tarzlarimiz birbirine pek benzemese de yaptiginiz islere beni asik ediyorsunuz resmen :)) elinize saglikk ve gule gule kullanin :))

    YanıtlaSil
  2. Sarı hırkayla çizgili ceketin fiyatı neydi

    YanıtlaSil
  3. mont harika olmuş bende eski siyah ceketime uygulayacağım kesinlikle.çizgili ceketi ve Beg'in aldığı dantel sweatshirt'e de bayıldım. :)

    YanıtlaSil
  4. çizgili ceket çok hoş bende bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. Özge teşekkürler:)

    Adsız o gün birçok şey almıştık H&M'den ama ceket ve hırkanın fiyatı 30 ile 50 TL aralığındaydı sanırım:)
    Banu süper olur uygulayınca mail atsana:) denizberdan@gmail.com

    I su O beğendiysen kap bir tane derim yaz akşamlarıda süper olur:)

    YanıtlaSil
  6. Baküde yokkii :( :)

    YanıtlaSil
  7. Thak you for this useful post.

    YanıtlaSil
  8. I su O aaa tuh ama eminim kısa zamanda açılır Bakü'ye de:)

    YanıtlaSil
  9. bu cekimde benim en cok begendigim nokta oje renkleriniz:)
    Beg birde siyah eklemis süper olmus...

    Siyah ceket cok hos ama üstüne birde dbjunk brosu yada taki yapsaydiniz/ekleseydiniz tam olurdu:)

    YanıtlaSil
  10. bugün amsterdamdaydım ve pembe-siyah çizgili kısa t-shirt 'ün aynısından aldım =)
    hem de 3 Euro'ya düşmüştüüüü =)

    YanıtlaSil
  11. kırmızı çizgili tshirtü alıp kasada karar değiştirip bırakmıştım,neyle nasıl giyeceğimi bulamam diye:) Beg'in mont harika olmuş.

    Melek

    YanıtlaSil
  12. montu çok beğendim uygulama kolay olmasına ragmen sonuc gercekten cok yaratıcı .. denemek lazım ..

    benim asıl sormak ıstedıgım ojenızın numarası daha once soran olmustu sanıyorum ama cevabı kacırmıs olabılırım .. simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  13. Forum:)

    Cacanito beğendiğine sevindim:) Broşlar sonradan geldi yoksa donatırdım ceketleri:)

    Jazs güle güle kullan:) Orada çok daha ucuzmuş...

    Melek geniş shirtleri altı dar olan şeylerle seviyorum ben:)

    Kuvvetli beğendiğine sevindim:) elimde iki renk oje var aslında, pastel mavi ve yeşil. Ne yazık ki burada yok Londra Topshop'tan almıştım. Son dönemlerde opak pastel ojeleri seviyorum:) Bu renklere alternatif bir de pastel sarı ve lavanta almıştım.

    YanıtlaSil
  14. 4 aralıkta istinye park a gitmiştim o zaman H&M de indirim vardı.Birsürü elbise beğenmiştim.Ama kasaya doğru gittiğimde gördüm ki bu sıra bitmez ve elimdekilerin hepsini bırakmak zorunda kalmıştım.Şimdi beklemediğim için üzülüyorum.:(:) ayrıca o siyah beyaz çizgili cekete bayıldım... :)) ayrıca modifiye denince aklıma ilk siz geliyorsunuz.gerçekten harikalar yaratıyorsunuz.bende denedim ama sizin kadar başarılı olamadım :( :)

    YanıtlaSil