DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

15.04.2012

Beg'den Bahar için alternatif bir görüntü...

 Doğru desenleri bir araya getirdiğinizde keyifli görüntüler ortaya çıkabiliyor. Yalnız doğru eşleşme yapılmadığında feci görüntüler çıkması kaçınılmaz. Beg gerçekten de desenleri bir araya getirmede ustadır. Buna benzer kombinasyonları garantili bir şekilde sizde yapabilirsiniz. Bu desenleri siyah bağlantısı ve grafiklerin uyumu birbirine bağlayabilen, uyumsuz görünmemesini sağlayabilen ayrıntılar.
Ceket Topshop ama benzerlerini Zara, H&M ve Bershka, Pull& Bear vs. bulabilmeniz mümkün...
 Önden pileli şortlar bazen önde torbalanma yapabiliyor.
 Desenli kilotlu çorabın altına kısa çorap giymek tayt izlenimi verebiliyor...
 Bu arada Beg'in saçlarını soranlar için; Saçlarını kendisi kesiyor...
Fotoğraf Deniz Berdan

8 yorum:

  1. Merhaba Deniz Hanım, öncelikle blogunuzu cok severek takip ediyorum, ozellikle Beg ile ilgili olan postları -- benim ve onun tarzlarımız cok benziyor cunku. hatta bu ceketin aynısı bende de var :-)

    Birsey sormak istiyorum, ben de Istanbul da yasıyorum ve saclarımı maviye boyatmak istiyorum, acaba Beg hangi kuaforde gitti? Yurtdısından geldigim için pek bilmiyorum neresi iyi ve kotu, en iyisi birinden tavsiye almak!

    Tesekkurler!

    YanıtlaSil
  2. Saç kesimini kendisi yapıyor ama İstanbul'da olduğunda mavi olacak yerleri açmak için 3 ayda bir benim de kuaförüm Bebek'te Yıldırım Özdemir'e gidiyor. Açım işleminden sonra mavi boyayı kendisi Beyoğlu, İstiklal'de Devlet Opera Binasının yakınındaki bir yerden alıyor. Daha önce hiç boyamadıysan boyayıda kuaförde yaptır ki saçın kopmasın:P

    YanıtlaSil
  3. Özlemişiz Beg'i yeniden üniversite sınavlarına hazırlanıyor bu aralar sanırım,ailecek yaptığınız kahvaltı/brunch/alışveriş postlarından istiyoruuzzz :),birde noldu fit olma listeniz?

    Sevgiler

    Melek

    YanıtlaSil
  4. Melek'cimmm ben de bloga sık post yapmayı ve sizlerle sohbet yazışmalarını özledim çok. Yok Beg'in IELTS puanı için London College of Fashion'daki kaydını dondurmuştuk. Kostüm tasarım bölümüne geçtiği için 6'lık puanı yetmemişti ama sonunda 7.5'ğu aldı gidiyor:)
    Ne desen haklısın işlerden verdiğim sözleri tutamıyorum. Akşam iş dönüşü yazmaya başlıyim bakalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süpersiniz ailecek,Beg'e kendim kadar sevindim,çok tebrikler.Listeyi ve yeni postlarınızı sabırsızlıkla bekliyoruz,öpücükler

      Melek

      Sil
  5. Gerçekten de özlemişiz Beg'i :)Gün geçtikçe daha da güzelleşiyor,olgunluğu yanında içindeki çocuğu giyimine yansıtıyor.Modayı ciddiye almıyor,onunla dalga geçiyor adeta.Kuralları yıkmayı seviyor.Biz de onun bu hallerini çok seviyoruzzz :)) Cemre

    YanıtlaSil
  6. Begisarealfashionista!

    YanıtlaSil
  7. Beg'i geçtiğimiz çarşamba Taksim'de gördüm İstiklal'e hızlı bir şekilde metrodan giriş yapmaya çalışıyordu durdurup konuşsam mı anlatsa mı bana kafasındakileri dedim ama fazla hızlıydı :)

    YanıtlaSil