DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

4.02.2011

Niyazi Erdoğan, Zeynep Tosun, Zeynep Erdoğan Backstage'inden...

 IFW'de Birinci günün ilk karması, benim de favori karmamdı:)
Defileden hemen önce son dakikalara gelmenin tatlı heyecanı ve stresi...
Zeynep bir gece önce 1 saatlik uyku ile devam etsede hep çok sempatik ve pozitif:) Çok seviyoruz Zeynep seni:)
 Zeynep Tosun ve Zeynep Erdoğan'ın giysileri defile sırasına göre üst üste bekliyor...
 Ve işte IFW'in olayı Niyazi Erdoğan...
Son derece cesur, Türk kültürünü yansıtabilen özgün bir koleksiyon olmuş. Bir sonraki postta uzun anlatacağım:) 
Niyazi'nin Casting'de süper, düper olmuş gerçekten. Tiplemeleriyle hastası olduğum ünlü tasarımcı Walter Van Beirendonck'u hatırlattı...
 Fotoğraflar Deniz Berdan

5 yorum:

  1. Deniz hanım,
    Resimler harika.Ama sizin üzerinizdeki çok güzelmiş.Siizn kendi tasarladıklarınızdan mı acaba? Bir de yeni postlar koyacaktınız.Onları d abekliyoruz:-))Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. az zamandır takip etmeme rağmen çok zevk alıyorum, adeta neşeleniyorum bu siteye girince. Başta ayakkabılar olmak üzere her şeye hayran kaldım. 2D ler de harika. Ancak ben moda konusunda iyi değilimdir ve aklıma ilk size başvurmak geldi. acaba kardeşimin (14 yaşında) mezuniyeti için elbise arayışında neleri önerirsiniz? Önerebileceğiniz başka bloglar var mı?

    YanıtlaSil
  3. mavi-beyaz elbisenize bayıldım gerçekten blog da harika ama lütfen uzun aralar vermeyin sizi sürekli takip edenleri düşünün :)yeni postları sabırsızlıkla bekliyoruz.tekrar elbisenize aşık olduğumu söylemek istiyorum nereden aldığınızı söylerseninz inanılmaz mutlu olacağım.

    YanıtlaSil
  4. zeynep tosun süperdi bayıldım buarada resimler senle çok hoş cnm

    YanıtlaSil
  5. ikinci gün de bunun kırmızısını giymiştiniz. nedir bu elbise?

    YanıtlaSil