DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

26.12.2009

DB junk masalar...






Prodüksiyonun her parçasını evde yaptık:) El yapımı ve benzeri olmayan kişikli parçalar ortaya çıktı. Üstelikte çocuklarımla harika vakit geçirdik.                                                                              Yapmak isteyenler için ; su bazlı boya çok çabuk kuruyor. Yeşil masadaki leopar deseni stencil çıkartarak sprey boya ile yaptık. Pembe zebra ise kurşun kalemle çizip içini siyah boya ile doldurduk. Masayı İkea'dan boyasız cilasız ham şekilde aldık. Hemen her markada bulabileceğiniz kontrast renklerle boyadık.

9 yorum:

  1. bayıldımmm ozellikle pembe zebraya=)ellerinize saglık

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler, masalardan sonra işi büyütüp evin bazı duvarlarında uyguladık :)

    YanıtlaSil
  3. bende yeşil masaya bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. geçenlerde ahşap bir dolap boyadım ama beyaza pembe ve yeşilleri görünce içim gitti çok cici olmuş:)elinize sağlık

    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Çok teşkler:) Dolabınızı da görmek isterdim...

    YanıtlaSil
  6. Bende sizin duvarı görmek isterdim ve yeni modifiyelerinizi ? :)

    YanıtlaSil
  7. ne kadar güzel iş çıkartmışsınız
    bayıldım ikisine de!!

    YanıtlaSil
  8. İkiside harikalar :)
    Bana düşmez ama harkasınıız :)

    YanıtlaSil
  9. pembeye bayıldım keşke benim çalışma odama renk katsa.. süpersiniz...

    YanıtlaSil