DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

27.07.2010

Göcek 4. gün...

Sabah plaja girerken ayak üstü bir çekim:)
Topshop elbiseyi çok sevdim:)

Bu arada Ponpon bizi beklemeyip önden yürümeye başlayınca ona sesleniyorum:)

Koskocaman plaj çantalarını herşeyimi içine alabildiği için hem çok seviyorum, hemde aradığım hiç birşeyi bulamayınca nefret ediyorum:) Bershka sandaletimi geçen yıl modifiye etmiştim...
Ve evet ikinci parmağım çok uzun:)

Pull&Bear bikinime pembe fiyong ilave ettim:)

Ponpon plajda Fransız bir çıtır buldu:) Ama kız ingilizce bilmiyor, bizimki Fransızca, nasıl anlaştılar anlamadım ama tüm gün oynadılar:)

10 yorum:

  1. olsun ikinci ayak parmağınızı fiziğiniz kapatıyor:)

    YanıtlaSil
  2. Benimde ikinci parmağım çok uzun hatta bizim sülaledeki herkesinki çok uzun. Bu durum Yunan mitolojisinden güzellik göstergesiymiş ve yine Antik Yunan döneminde az sayıda insanda rastlanan bir özellik olmasından ötürü bir ayrıcalık ve üstünlük olarak kabul görmüş Tanrısal güçlerin insanlar üzerindeki bir işareti olarak kabul edilirmiş.. Ortaçağ'da dikkat ederseniz Botticelli'nin venus'ünün filan hep ikinci parmağı uzundur.

    Evet evet fazlasıylagereksiz bir açıklama yaptım farkındayım :)Tamamen açık ayakkabı giyememe durumundan dolayı :D

    YanıtlaSil
  3. Denizcim üzerindeki Topshop mı Zara mı? Ben aynısını Topshop'da gördüm de...

    YanıtlaSil
  4. @ Aslı: bu yunan mitolojisi işini bende duymuştum:) benimde ikinci parmağım daha uzun demek ki bende ayrıcalıklı biriyim:P

    bugünkü Outfit yine çok hoş olmuş ama eliştirmek istediğim bir konu var o da saçlar!

    kesimi filan hoş ama Göcekdeki 4.gün içinde bir değişiklik göremedim 5.gün bi topuz yada bir örük isteriz dimi:))

    isteğim belki biraz arsız olabilir ama ne demişler alışmış kudurmuştan beterdir;)
    hergün yenilik göre göre en kücük detaylara bile dikkat ediyoruz;)

    YanıtlaSil
  5. deniz o kadar iyi görünüyorsun ki.. :)) benim de 2. parmağım uzun.. ayyy çok eğleniyoruz biz bu durumla.. :)) bu arada çantanı nerden aldın?

    YanıtlaSil
  6. Harika görünüyorsun yine. Orta parmağında çok rahatsız edici bir uzunluk yok bence, hem şans işareti de derler bunun için.. Şansın bol olsun hep :)

    YanıtlaSil
  7. Deniz Hanım, çivili modifiyeyi nasıl yaptığınızı ve malzemeleri nereden temin ettiğinizi anlatmanız mümkün müdür? Converse için uygulamak istiyorum ama:)

    YanıtlaSil
  8. Fashionlicious eskiden çok takılırdım sanki çok önemliymiş gibi:)

    Aslı'cım ne güzel anlatmışsın, bayıldım, moral buldum:) Sen hep anlat lütfen:)

    Trendy dolap haklısın, uyarın için çok teşekkürler:) Hızlı yazıp kontrol etmeyince olmuyor tabii ama günlük post girmekte istiyorum, iki ara bir durum:) Hemen düzelttim:)

    YanıtlaSil
  9. cacanito haklısın benimde hep takıldığım saçlarım oluyor:) Bu arada aslında bakma kendine karşı üşengeç biriyimdir:) Güneşlenirken de saçımı kendisiyle bağlayıp sapkanın içine tıkıştırıyorum ama şekli bir yana asıl sorunum renginin açılması daha çok.

    Gülşen kader:) Çantayı geçen yıl bodrumdan almıştım ama görmelisin fotoğrafta belli olmuyor ama ufak tefek birini rahatlıkla içine alabilir:)

    Fındıkkurdu şans ne kadar önemli aslında, çok teşekkürler:)

    Pınar çivileri ve zımba makinasını geçen yıl Tahtakale'den almıştım ama çiviler sadece bir yerde vardı. Gidip talan etmen lazım ama çok güzel şeyler var. Sonbaharda oradan bir post yaparım:)

    YanıtlaSil
  10. fransız çıtır haha:) çok sevimliler, çocuklar muhakkak ortak bir dil buluyorlar;)

    YanıtlaSil