DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

5.07.2010

İhtiyaca yönelik rahatlık...

Beykent Üniversitesi Moda Tasarım Bölümü mezunu Önder Özkan'la Facebook'da tanıştık. Tasarımcı olduğunu ve çok sevdiğimiz butik Bebek Midnightexpress'te koleksiyonu olduğunu öğrenince buluşmaya karar verdik...

Önder koleksiyonunu anlatıyor: 'Ben koleksiyon çalışırken ticari olarak şehirli bireylerin ihtiyaçlarını göz önünde bulunduruyorum . Bu aslında zor ve hassas bir denge, süreklilik gerektiriyor.'



Önder : 'Koleksiyonlarımda daha çok güçlü ve kendi tavrını duruşunu bilen kadın bireylerden ilham alıyorum.'





Önder bize kendisini anlattı...
'Günder işbirliği le gerçekleşen 5.ci Deri'signer Deri Tasarımcıları Yarışması'nda 3. oldum. Akabinde Londra'ya eğitim ve iş amaçlı gittim. Üç sene Londra deneyimim Central Saint Martins'de eğitim programlarına katılmam ve Punkyfish İngiliz markasıyla çalışmam bana baskın sokak moda ve yaşam kültürünü anlama analiz etme imkanı verdi. Londra'da iki delife yaptım. Biri Türk Festivali'nde diğeri de Britanya Kanserli Hastalar Derneği yararına. 
Bir ay Pepe Jeans'in erkek giyim departmanında workshop çalışmasına katıldım. 2002'den beri ağırlıklı ihracat firmalarında tasarımcı olarak servis veriyorum. En son ağırlıklı İngiltere piyasasına çalışan Sourcing firması CherryfieldSesby'de, iki yıl Bangladeş ve Londra'da iş deneyemime devam ettim. 2009 Ağustos ile birlikte kendi koleksiyonumu yapmaya başladım.'

3 yorum:

  1. Böylesine yenilikçi genç tasarımcılarımız olması çok hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil
  2. Başarısına Özendim, Kendim İçinde Diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Deniz Hanım öncelikle size teşekkür etmek geldi içimden.. samimiyetiniz ve Önder Beyden haberdar ettiğiniz için :)
    Ben çok sevdim tasarımlarını.. başarılarının devamını diliyorum..

    YanıtlaSil