DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

15.07.2010

Bu da ikincisi...

Bilmem siz nasıl bulursunuz ama hem ucuz hem kullanışlı pamuklu bu elbiseleri biz sevdik:)
Elbise Beyoğlu Terkos Pasajı
Kolye Yazbükey,
Ayakkabı Alexander Mcqueen
Puanlı, 50'ler, pamuklu, hafif ve ucuz...
Mcqueen ayakkabılarım kıymetlimsss:)
Ben bu elbiseleri bayıla ayıla Göcek'e götürürüm, üstelik öyle ipek, keten gibi buruşma derdi de yok...
 Yaz akşamında gayet hoş ve sempatik bir alternatif değil mi? Daha ne olsun:)

8 yorum:

  1. Ucuz ve işe yarar parçaları her zaman sevmişimdir. Özellikle yazlık kıyafetlerimi tamamlamak için ucuz penyeler, elbiseler bir kaç küçük detayla çok hoş duruyor. Hem sezonu yakalamış oluyorsunuz hem de yazın çeşit çeşit giyiniyorsunuz, daha ne istenir ki :))
    Bence her iki elbise de bu tanımıma çok uygun, her ikisi de pek güzel, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel elbise ya.terkosa gitmek şart oldu İstanbul'a dönünce.

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle harika, kombinleriniz elbiseye ayrı bir hava katıyor, bi de size ne giyseniz yakışıyor :)

    http://cerengnc.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Ben pek beğenmedim ama kullanışlı olduğu kesin giy ve çık işte

    YanıtlaSil
  5. Bu elbise çok güzelmiş, manken gibisin, kıyafetleri hem çok güzel taşıyorsun hem de kombinliyorsun DB!

    YanıtlaSil
  6. senden extra bir fitness beauty blogu talep ediyorum deniz :)

    o bacakları istiyorum!
    daha önce de yaptım bu sapıklığı evet. :))

    YanıtlaSil
  7. bu ayakkabıları türkiyede bulma imkanımız var mı acaba inanılmaz şirinler pamukşeker gibi?

    YanıtlaSil
  8. ayakkabılara bayıldım bende harika gözüküyor canım seninin fıstık gibi ayaklarında harikasın yine

    YanıtlaSil