DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

12.10.2011

İkinci FNO maceram...

Geçen yıl bir yayın grubu ve blogum için yazdığım FNO'un ikincisinde Avrupanın en büyük kozmetik zinciri Nişantaşı Douglas'daydım. 
Geçen yıla göre daha fazla aktiviteli olması nedeniyle keyifli geçen gecede çoğunluğu gençlerden oluşan izlerlerimle Douglas'da buluşmak benim için heyecan verici oldu:)
Fotoğraftaki hanım model değil, Douglas Türkiye Pazarlama Müdürü Hande Yıldırım:)
Onlar sayesinde sizlerle buluşabildim:)
Mis gibi parfüm kokuları ve renklerin içinde Douglas'ın önünde yer alan devasa Vogue kapağı önünde izlerlerimle bolca fotoğraf çektirip kısa da olsa keyifli sohbetler yaptık...
Çalışmalarımda sabırsız olduğum kadar erkenciyimdir. Aktivite öncesi ortamı sizlerle paylaşabilmek üzere fotoğrafladım:)
Bundan sonra firmalar aracılığıyla sizlerle bir arada olabileceğim ve sohbet ortamı olabilecek workshop ve atölye günleri düzenlemeyi planlıyorum:) 
Bu konuda önerileriniz olabilirse sevinirim tabi:)
Eminim size anlatacaklarım kadar sizlerinde bana anlatabileceği ve paylaşabileceğimiz konular çoktur. Şimdiye kadar blog ortamında samimiyeti yakalasakda karşılıklı görüşüp konuşmanın akıcılığı bambaşka olabiliyor:)

 Bu arada FNO'da Douglas Parfümeri müşterilerinden seçtiğimiz 2 genç  kıza stil danışmanlığı yaparak  Park Hyatt İstanbul-Maçka Palas‘ta özel bir çekim gerçekleştirdik. 
O da bir sonraki postta süprizzzz:)
Gecenin ilerleyen saatlerinde Douglas'dan çıkıp iğne atsan yere düşmez kalabalık sokaklarda takı tasarımlarımızın bulunduğu yakın mesafede olan Brandroom'a yürüyebilmek hiç kolay olmadı doğrusu. İstanbul sokaklarında gülen yüzler görmek ne güzel. Alışmışız suratsızlığa bir gün bile olsa pozitif enerji motive ediyor:)
Fotoğrafta yanımızdaki genç kız 13 yaşındaki izlerimiz. Bakmayın görüntüsüne henüz 13 yaşındaymış:) Geldiğimde annesi ile bizi beklerken buldum. Çok sempatik ve pırıl pırıl bir genç kız:) Düşünün ben 1.78 boyundayım ayağımdaki topuklu:) 18 yaşına geldiğinde benden çok daha uzun olur diye tahmin ediyorum. Bayıldık ona ve stiline:)
Brandroom''dan sevgili Ceyda Balaban Ha-ko ve Beg ile...
Geçen yılki FNO izlenimlerim için tık tık...
Fotoğraflar Deniz Berdan

4 yorum:

  1. beg kilo mu almış ne

    YanıtlaSil
  2. rengarenkk elbise guzel...

    ozlemce-lik.com

    YanıtlaSil
  3. sizi çook beğeniyorum, hiç birzaman bu kadar cesur olamasam da aynı boyda olduğumuzu öğrenince kendimi yerinize koydum :) hayatımda hiç topuklu ayakkabı giymedim ve eksikliğini duymadım... taa ki evlenene kadar :) şimdi giymek istesemde eşimle aynı boyda olmamız buna engel :)
    benim esas merak ettiğim konu Beg'in boy genlerini kimden aldığı :) istiyorumki benim kızım olursa en fazla Beg kadar boyu olsun ve doya doya topuklu ayakkabı giyebilsin :) (diğer insanlar çocuğum uzun boylu olsun der ama benm içimde kalmış demek) :)

    YanıtlaSil
  4. 15 yaşındayım ve boyum 155 boyumun uzaması için neler yapmalıyım ? taktik lütfen :)

    YanıtlaSil