DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

16.04.2010

Japonya'nın Andy Warhol'u Takashi Murakami...

1962 Tokyo doğumlu çağdaş Japon sanatçısı Takashi Murakami'nin comics grafiklerine bayılıyorum:)























Takashi Murakami 2008 yılında Time Dergisinin en etkili 100 kişi listesinde gösterilmişti...




































Sınırlı sayıda üretilen Louis Vuitton çantaları  grafikleriyle renklendirdi... Ben en çok da LV magazalarında sergilenen anime karakterlerini sevdim:)











































































Takashi Murakami grafikleri kadar sevimli değil mi? :)










































































Eserleri Christies ve Sotheby's gibi önemli müzayede evlerinde rekor fiyatlara alıcı buluyor...






































































































































































































Daha fazla Takashi Murakami için buradan ...

10 yorum:

  1. Hayal dünyası denen şey nelere kadir..
    Kendisi ile tanışma fırsatı verdiğiniz için teşekkürler.

    http://plndrkn.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Bayılıyorum ben ona, geçen yıldı sanırım sergisi vardı, çok gitmek istemiştim :(

    YanıtlaSil
  3. muhteşem bir isim. ben itiraf ediyorum, dehasını 2 sene önce keşfettim daha.

    YanıtlaSil
  4. pelin'cim moda aslında sığ bir alan. Sanat ve çevre olayları ile desteklendiğinde biraz anlam kazanıyor ve stil sahibi olunabiliyor. Ben de çok keyif alıyorum bu paylaşımlardan:)

    Moda Cadısı : Çok seviyoruz:) Türkiye 'de de tanınıyor ama sergisi olduğundan emin misin? Kaçırdıysam üzülürüm.

    seda'cım 2 yıl hiç fena değil:) deli misin bilmen bile çok güzel:)

    YanıtlaSil
  5. Chapter's da gecen haftasonu kendisine adanmis kocaman rengarenk bir kitap gordum, o kadar neseli bir yayinki anlatilmaz, yasanir!

    LV icin olan tasarimlarina ne diyosun peki?Marc'la epey iyi anlasmislar gibi degil mi? :)

    YanıtlaSil
  6. Seda adamda ki nasıl bir yetenek değil mi? :) Üstelik eserleri yüzbinlerce dolar ediyor:) Tasarıma ve tasarımcıya değer veren Japonya gibi doğru yerde dünya ya geldiği de kesin:)

    neslie kitap sendeyse fotoğraf çekip yayınlar mısın? :) Biz de görelim:)
    LV kesin adamı kasmış, Modellerde bir numara yok ama mağazada sergiledikleri çok hoş:) Marc Jacops'ın son yıllarda yaptıkları fena! Bu sezon çöp torbası çantalarını bıyıklı takunyalarını her tarafından telefon kablosu sarkan çantalarını gördün mü?.. Bazı isimler marka tanımına girdikten sonra adeta dokunulmazlık kartı elde ediyorlar sanki.
    Yeni fikir üretemeyip, saçmalayıp, yaratıcılıktan bu kadar uzak tasarımlar dahi yapsalar kimsenin sesi çıkmıyor. Konudan anlayan kalemi keskin çevreler ise, demoklasin kılıcı reklam bütçesi söz konusu olması nedeniyle de moda devine kimse olmamış diyemiyor.

    YanıtlaSil
  7. 'big in japan' muhabbeti yapılmamış olup değerinin bilinmesi çok güzel gerçekten:)

    YanıtlaSil
  8. Cop torbasi cantasina bende sasirdim, acaba LV diye ne olsa alan delilerle mi dalga geciyorlar anlamadim? Marc Jacobs'in ben kendi tasarimlarini daha cok begeniyorum ama LV'de sacmaladigi kesin, en son showuda gayet zevksizdi, 40'larin en bunaltici temalarini yansitiyordu yanlis hatirlamiyorsam...

    Ben Montreal'de yasiyorum, burada local bir designer var, Denis Gagnon adi, simdi simdi 50'sinden sonra unlu olmaya basladi adam! Inanilmaz tasarimlari ve bir o kadar basarili bir isciligi var, bir arastir, pisman olmicaksin!

    Resimleri cekiim de nasil yayinlicaz? :)

    YanıtlaSil
  9. bayılıyorum!! zaten japon anime-manga kültürünün fanatiğiyim, bir de bu kültür modayla birleşince tadından yenmiyor!

    YanıtlaSil