DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

18.03.2010

Tek gözlü kaplumbağalar, patlayan kafalar, robotlar, kuru kafalar, kaktüsler...

DB Junk'ı takip edenler artık biliyorlar, graffiti, ilüstrasyon, sürrealizm, dadaizm ve  popartı çok severiz:) 




















Jeff Soto korku, doğa, sevgi, şehvet, politika, yapay ve doğal çelişkilerden etkileniyor...




































































Sokak sanatçısı olarak başladığı çalışmalarına ilistratör olarak devam ediyor...




























































6 yorum:

  1. alice'in kedisini görür gibi oldum..
    ne kadar çok tasarımcıyı etkilemiş bir hikaye değil mi?
    inanılmaz bir hayal gücü.. jeff soto'nun da inanılmaz bir hayal gücü var.. görünce çok kıskanıyorum deniz.. nasıl bir yaratıcılıktır bu..?
    bu arada bana yazdığın paralel düşünme konusunda bende aynı şeyleri senin için düşünüyorum.. :)) teşekkürler..
    o yorumun altına bir link koydum.. benim eski postlarımdan bir tanesi.. saçla ilgili.. o tasarımcı da ilgini çekebilir.. :))bir ara bakmanı tavsiye ederim..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Alice in Wonderland'daki karakterlerin yüzünü görür gibi oldum :)

    ama yinede çok etkileyici olmuş keşke Türkiye'deki duvarlarda da kamyon arkası yazıları yerine böyle hoş grafitiler olsa :)

    YanıtlaSil
  3. Dali gibi.
    Hatta evet evet... Alice in wonderland'deki kedi gibi. hani ordan oraya uçan :)
    eğlendim! :D

    YanıtlaSil
  4. çok beğendim jeff i ..sokak sanatına da bayılıyorum,üniversitede tez konumdu. Harika işler var sokak sanatında.Türkiye'de de azınlıkta değiller artık bence...özellikle İstanbul sokakları bu konuda çok zengin..altkültürün bir parçası..samimi ve vurucu sokak sanatı...

    YanıtlaSil
  5. illüstrasyon olmasın o?!

    YanıtlaSil
  6. @Adsız bana dedi sanırım...
    jeff'in çalışmalarını çok beğendiğimi söyledikten sonra, ilgi alanıma giren sokak sanatından bahsetmekten zevk aldım. İllüstrasyon bir konuyu anlatan resimdir. Antik çağda mağara duvarlarına, sonrasında kağıda, tuvale, kitaplara..vs yansımış...Son zamanlarda ise çok sık gördüğümüz sokak sanatına..bir seçim...duvarda ya da kağıtta hiç farketmiyor..illüstrasyonun her türlüsüne ..özellike de sokaklara yansımış haline bayılıyorum.

    YanıtlaSil