DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

1.09.2010

Sonunda kendi fikirlerini görebilmek sevindirici…

Sektörde 10 yılını tamamlayan Mehtap Elaidi arkası yarın koleksiyonuyla giyilmesi kolay ve risk almak istemeyenlerin giyebileceği tasarımlarından vazgeçerek daha yeni fikirlerle karşımıza çıktı.



Alıştığımız Marni havasından çıkarak yeni fikirleriyle bana modern göçebe izlenimi veren asimetrik modeller, çizgililerle detaylandırılmış uzun casual duruşlarla modern, romantik, çalışan kadın imajı verdi.

 Kısmende olsa kendi fikirlerini görebildiğimiz bu halini daha çok sevdim ve hatta final parçasına göz koydum:)


4 yorum:

  1. Risk almış ama bunlar bile giyilebilir, süperleer!

    YanıtlaSil
  2. Geçenlerde Elaidi'nin mağazasının önünden geçiyordum. Aynı şeyi düşündüm. Bu kadın ne zaman değişecek???

    Defileyi görünce gerçekten hem beğendim hem sevindim. Tekrar uğramaya başlayacağım bir mağaza olacağı kesin.

    YanıtlaSil
  3. Sondaki resimlerdeki siyahlı beyazlı desenler harç ben de bu koleksiyonu çok beğendim, o siyah beyaz desen bende tuhaf bir çağrışım yapıyor yani AKM'de aynen buna benzeyen desenlerde bir dekorun önünde yanlış hatırlamıyorsam La Traviata seyretmiştim:S Ama kalan parçalarıyla çok hoş harikulade bir koleksiyondu bence.

    YanıtlaSil
  4. transparan pantolonu çok beğendim.3.sıradaki parçalarda çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil