DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

3.02.2013

Kış 2012 Koleksiyonumuz hakkında...

Sevgili DB Junk'çılar ne kadar çok istesem de, sevsemde son yıllarda zamansızlıktan olması gereken ilgiyi gösteremiyorum DB Junk'ıma:/ Biliyorum sizleri de çok ihmal ettim ama iş zamanları, gün içinde, seyahatlerde, toplantılarda paylaşılacak öyle güzel şeylerle karşılaşıyorum ki hep aklımda yazmak, paylaşmak var! 
Şimdi öncelikle biriken işlerimizi paylaşıp sonra da güncel konulara geçebiliriz:) Henüz LFW defilemizi  backstage'i hazırlıkları ve duyguları vs bile paylaşamadım sizlerle. Tamam hepsine sıra gelecek:)))
Kış 2012 koleksiyonumuzla Hello dergisi için yaptığımız çekim ve röportajdan...
 DB Berdan Kış 2013 koleksiyonumuzu İstanbul mimarisinden, tarihi yarımada kısmından yararlanarak hazırladık. 
  Beş sezondur Harvey Nichols’da exclusive olarak satılıyoruz. 
Brokar kumaşlar ve işlemeler...
Fotoğraflar Cengiz Dikbaş

4 yorum:

  1. Harika koleksiyon, harika post, harika bir aile tablosu daha ne olsun ..

    YanıtlaSil
  2. Hepp çoookkk güzel, çok zarif, çok hoşsunuz... Güzel enerjiniz her daim hissediliyor.. ;)
    çok sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. bence deniz hanımın yüzünün daha yoğunanlamlı yapısına uyacak bir bacak kalınlığı olmalı, bacak sporu iyi gelir. Kaslar fazla belirgin olmaması için, karbonhidrat takviyesi, magnezyum, mayva, sebze iyi gelir bildiğim kadarıyla, ööle söylem dedim.

    YanıtlaSil
  4. Kıyafetlerı cok güzel taşıyorsunuz.Koleksiyon ve enerjinize hayran kaldım...

    YanıtlaSil