DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

22.12.2011

DB Kış 2011 koleksiyonundan 2. seri...

Ne deseniz haklısınız, son aylarda çok ihmal ettim blogumu ama 2012 yapılacaklar listemin başında DB Junk'a hergün post gir maddesi yer alıyor:) Tabi sizden de motivasyon bekliyorum ve o sıcaklığa ve samimiyete ruhsal olarak da ihtiyacım var doğrusu.
 Bu koleksiyon kışın devamı gibi yılbaşı için hazırlandı ve Harvey Nichols’da satışta. Fransız dantelleri ile çok severek hazırladığımız alternatif modelleri umarım beğenirsiniz...
Deniz Berdan
Foxy'imiz birkaç ay önce başka bir köpek tarafından vahşice hırpalanmıştı:( Toparladı kendini ve artık çok daha iyi:) Ailemizin demirbaşı o, Şubat ayında 9 yaşında olacak...

Deniz Berdan
Dokularda, kumaşta renk ve desen; formlarda denge ve oranlarla oynayıp üst üste izlenimi tasarımlarda hissedilebilir imzamız.

Deniz Berdan
Üzerinde yaşadığımız coğrafyadan ve etnik kökenimizden yola çıkarak modern bir koleksiyon hazırlamak istedik.
Deniz Berdan
Hayatının büyük bir bölümü dergiler ve yayıncılıkla geçmiş biri olarak en az tasarım konuları kadar dergiler beni ben yapan ayrılmaz parçam...
Deniz Berdan
Koleksiyonu couture referanslarla yapıyor olmamız  nedeniyle el işçiliğininde girmesi üretim adetlerini ister istemez sınırlıyor ve her bir tasarım limitli sayıda üretilmiş oluyor.
Deniz Berdan
Deniz Berdan
Deniz Berdan
Deniz Berdan
Deniz Berdan
En az elbiseler kadar ceket merakımız da vardır.İnsanı hantal göstermeyip bel kıvrımını da vurgulayan ceketleri severiz:) 
Deniz Berdan
Fotoğraflar Cengiz Dikbaş

21 yorum:

  1. Have a Wonderful Holiday Season !

    YanıtlaSil
  2. her biri ayrı enfeslikte ve sende öyle... özlemişim postlarını :)

    YanıtlaSil
  3. hepsi harika! muhteşem insan!

    YanıtlaSil
  4. çok sevdim bu elbiseleri ben.Barney Foxy den 1 yaş büyükmüş)iyileştiğine sevindim ona bi şey olacak korkusu çok acı.Gerçekten ailenin demirbaşı oluyorlar.)Bizimki de 2 gün önce fare zehiri yedi oburluğundan allahtan erken müdahale oldu ve kurtardık.Ama çok korktuk çokkk..

    YanıtlaSil
  5. Hepsi cok guzel. Omuzlarinda plise ile katlandirilmis tul olanlar en cok begendiklerim oldu. Onlarin icinde de tek yanda uzun siyah tul etegi olan. Love, love.. Parlak kumasi herseyi daha da guzellestirmis. Diger gumus rengi olan ise Miu Miu glitter peep-toe botlarini cagristirdi bana. Cok ozel bir koleksiyon. Tebrikler!

    YanıtlaSil
  6. tasarımlar çok iyi gidiyor ama bi ricam olacak pozlar fazla abartılı:) bazen bacağını nereye koyacağını bulamamışsın gibi duruyor:) daha iyi fotolar bekliyoruz ama başarılar bol hayal gücü ve sınırsız tasarımlar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. öyle zarif ve öyle güzelsiniz ki ne giyseniz hakkını vererek taşıyorsunu :)kıyafetler çok romantik,asi ve dişi :) çok beğendim :)
    sevgiler,

    www.fido-land.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. yien harika tasarimlar. yilbasi aksami farkli ve zarif olmak isteyenler icin ideal bir koleksiyon olmus.
    Cupcake tadinda bir gun diliyorum;)
    http://gonchagoncha.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Hepsi çok şık,özellikle dantelin otantik motiflerle birlikteliğne bayıldım :)

    YanıtlaSil
  10. Hepsi birbirinden guzel. İlk resimde elbise favorim. Ayrica foxy coooook tatli:))

    http://modasihiri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Tasarımlar harika olduğu kadar çok da farklı gözüküyor..
    Türkiye'ye geldiğimde ilk işim Harvey'e uğramak olacak
    sevgiler ve mutlu seneler

    nureradli.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. öncelikle foxy i bu kadar sağlıklı görmek çok güzel :)
    elbiselerdeki püskül ve tül detaylarını çok hoş buldum.yeni postları da sabırsızlıkla bekliyorum.
    başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  13. Merhaba,
    tüm elbiseler birer tasarım harikası bence, danteli çok severim,bayıldım. Minik bir öneri kabul ederseniz, bu kıyafetleri alıp giyeceklerin bir çoğunda sizinki gibi bir vücut olmayacağı için:) ben alırsam üzerimde nasıl durur diye düşünmeden edemiyor insan. Acaba kıyafetleri farklı vücut ölçülerinde kişilere de giydirip sunsanız nasıl olur?

    YanıtlaSil
  14. ceketin fiyatı nedir ?

    YanıtlaSil
  15. ilk fotolardaki mcqueen botlar uzun bacaklarınla cok güzel görünüyor net a porter da %60 gibi mucizevi bir indirimdeydi ama almak kısmet olmadı :( boyunu cok merak ediyorum ama soramıyordum bir türlü cünkü cevap vermiyorsun

    YanıtlaSil
  16. Herry, Stardust, Moda kuşu çok teşekkür ederim:)

    Itır'cımmm gerçekten de öyleler, çok geçmiş olsun, umarımBarney'cik artık iyileşmiştir

    YanıtlaSil
  17. Beğendiğine sevindim Pelin'cim:)

    fn-kn tasarımdan üretime, tanıtıma ayak işine herşeyiyle ilgilenince böyle oluyor sanırım:P Ama gelecek yıllarda marka yüzü bulup onunla çalışmayı planlıyorum doğrusu:P

    YanıtlaSil
  18. Fidoland, moda sihiri, sevda çok teşekkürler arkadaşlar:)

    Goncha sana da bol cupcake'li yıllar dilerim:)

    YanıtlaSil
  19. Nur ve Banu beğeniler nasıl motive ediyor anlatamam:)

    Enne önerin için teşekkür ederim dikkate alacağım:)

    YanıtlaSil
  20. Adsız çıkış fiyatlarını biliyorum ancak mağaza fiyatlarına bakarım ama şu an Harvey Nichols'da indirime girdi. Yalnız sanırım ceketler bitmişti.

    YanıtlaSil
  21. %60 indirim süpermiş kaçırma:) Yok bana sormadın hiç saklamam boyumu, 1.78 boyundayım

    YanıtlaSil