DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

1.05.2010

Onlarla gurur duyuyoruz:)

En sevdiğim moda ve kültür dergilerinden WAD'in son sayısında Aslı Filinta, Zeynep Tosun ve Eternal Child adı altında tasarımlar yapan Gül Gürdamar ve Burak Altıkulaç ikilisinin tasarımlarını gördüğümde bir Türk olarak ne kadar gurur duydum anlatamam:) Eski bir yayıncı olarak dergilerin aynı sayısını yayınlamayı hiç etik bulmasamda bu defalık kuralımı bozup sizlerle paylaşmak istedim:)
Sol sayfa Aslı Filinta röportajı ile başlamış... Sağda ise Gül Gürdamar ve Burak Altıkulaç ikilisinin Eternal Child adı altında yaptığı tasarımları yer alıyor. Her ikisi de IFW'de olmamasına rağmen dergide sadece 3 Türk tasarımcı yer alıyor!.. Hala IFW katılım kriterlerini merak ediyorum doğrusu ya siz?
Zeynep Tosun IFW'in tartışmasız en iyilerindendi...
WAD'in bu sayısının kapağını çok beğendim:)

5 yorum:

  1. Son zamanlarda çok fazla beğendiğim, çok yetenekli Türk tasarımcı var gerçekten gurur verici. Ben bu ara özellikle Zeynep Tosun'a bayılıyorum tasarımları müthiş!

    YanıtlaSil
  2. Rachel Bensusan2 Mayıs 2010 11:54

    aa inanmıorum geçenlerde Wad'a bakmıştım amsterdam'da bi dergicide ve görmemişim bu detayı ! ! ! alsaymışım keşke ! !
    kapağa BAYILDIM ben de ve bu mükemmel bi haber !

    YanıtlaSil
  3. melikeg Zeynep Tosun yetenekli olduğu kadar sempatikte:)

    Rachel güzel bir sayı gerçekten istersen WAD buraya da az sayıda da olsa geliyor:)

    YanıtlaSil
  4. Rachel Bensusan3 Mayıs 2010 10:32

    hmmm bu yayınladığınız haberden sonra şimdi daha bi merak ettim dergiyi! ! nerelere geliyor ? bi bakiyim , beğenirsem üye de oliim :)

    YanıtlaSil
  5. WAD nereden buluyorsunuz? ben abone olmustum yillik fakat Turkiyede dagitimcisi varsa super!

    YanıtlaSil