DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

16.05.2010

Cihangir'de Pazar...

Pazar sabahı güneşli havada Cihangir sokaklarında dolaşmak çok keyifli:)
Elbise Pull&Bear, çorap Wolford
Beg'in sonunda sınavları bitti. Artık 28'indeki Saint Martins görüşmesine odaklanmış durumda. Bundan sonra hergün atölye...
Şort Topshop
Ponponuma John Lennon gözlükler tam oldu:)
Gelecek hafta kostümler ve şapkalar satan butiklere gelmek üzere Cihangir'den ayrılıp eve dönüş yolumuzun üzeri sayılabilecek Nişantaşı Topshop'a uğramadan geçemedik:)


Bu sezon Topshop'un erkek aksesuar bölümünü kadın bölümünden daha başarılı buluyoruz...

Üst üste takmak üzere zincir kolye ve bilezikler edindik...

Ponpon babaya alınan şorta styling yaptı:) Gerçekten biz aksesuar seçerken kendisi giyip karşımıza çıktı:)

Bu kolyeyi de Can için aldık...

Bugün  Kuruçeşme El Beso'nun Cafe'si açıldı. Buraya ne ara geldik derseniz, Topshop'tan eve gelip yemek ve bir dizi atıp çıktık:) Evimize 5 dakika mesafade dostlarla pazar akşamı geçirmek iyi geldi doğrusu:)

Beg'in boynundakilerin bir kısmı bugün Topshop'tan aldıklarımız ancak diğer kısmı da benim dolabımdan el koydukları:) Bu arada bizim ev bir aksesuar cennetidir:) Bir ara onlarla ilgili postlar da yapılacak tabii:)


İndra'nın özel formülü ile hazırladığı harika renk ve lezzetteki dondurmaları... Çok tatlıdır, çok:)
İşte bu da bizim en sevdiğimiz yakın arkadaşlarımızdan Melissa Çakarlar:) Lokumdur o:)


2 sene önce çok severek aldığım Yazbükey kolyem:) Nasıl ama? :)
Bütün gün sokaklardaydık. Çok yoruldu ama yine de nerede bir duvar, demir görse tepesinde:)

15 yorum:

  1. Bir dondurma tutkunu olarak mavi renkli dondurmanın neli olduğunu çok merak ettim :)))

    YanıtlaSil
  2. Aile ile geçen pazar gibisi yok bence...Ben de 2.5 yaşındaki oğlumla hayatımdaki en yüksek kaydıraktan kayıp:) keyifli bir gün geçirdim.Sizi keyifle izliyorum ve taze bir blogger olarak çok şey öğreniyorum.Diğer bloggerlarla bir araya geliyor musunuz?
    Sevgiler, Ayşegül...

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir pazar olmuş. Cihangir sokaklarını ben de severim. Bu blogu farklı kılan, başta siz ve farklı görüntüsüyle de "Beg" bence:)

    YanıtlaSil
  4. Beg'in saçları mükemmel (:

    Bu arada Deniz hanım, sizin kıyafet seçimlerinizle ilgili bir post hazırlamayı düşünüyor ve blogunuzdaki fotoğaflardan yararlanmak istiyorum izniniz olursa? (:

    YanıtlaSil
  5. Denizcim, bir arada evde bir çekim yapsan;P

    YanıtlaSil
  6. Mustafa ben de:) T-shirt ve çoğu aksesuarlarım, evde şort niyetine kullandığım boxerlar hepsi çok güzel ve kullanışlı...

    Dodi ne güzel renk değil mi? :) denedik vanilyalı nefis :)

    Ayşegül gerçekten hepimiz pazar günlerini iple çekiyoruz:) Birkaç defa buluştuk:) Bir dahakine bekleriz:)

    Rahat yazar çok teşekkürler:) Beğendiğine sevindim:) Aslında mağazalar açık olsaydı beğendiklerimizle zenginleştirecektim ama hafta arası gitmek gerekiyor:)

    Moda modunda Beg beğendiğine mutlu olur:) Hangilerini kullanmak istiyorsun denizberdan@gmail.com adresine yazarsan sevinirim. Yaparız birşeyler:)

    Chilek nasıl bir çekim? Dolabımdan mı?

    YanıtlaSil
  7. Şundan da haberiniz olmalı, bence ilginizi çekecektir:

    http://elmaaltshift.com/2010/05/13/one-girl-one-dress-one-year-the-uniform-project/

    YanıtlaSil
  8. aksesuar konusunda beklemedeyiiim:)

    YanıtlaSil
  9. cihangirde güzel havada gezme olayina cok bencil bi sekilde "yüzünüze gözünüze dursun " desem =) :P

    aaah aaaah, cok özledim istanbulu coooook.

    bir gün gidecegim oraya hic dönmeyecegim, bir ben eksigim cünkü =)

    can a bayiliyorum. süper fikirleri vardir bu cocugun, fotograflarda öyle bir hal yansitiyor bence. yada sadece sahsi ögretmen halleri fikri seysi bu düsündügüm.

    cocuklarinizi bu sekilde desteklemenizi, onlarla böyle süper bir iliski icersinde olmanizi hala tebrik ediyorum. örneksiniz. harbiden cidden.

    thumbs up. duble olsun.

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Şimdi mail atıyorum hazırlayıp, teşekkür ederim (:

    YanıtlaSil
  11. Yaz bükey kolyeeee mü-kem-melllll!!!!
    ponponun styling ise çok şirin :)

    YanıtlaSil
  12. BEG in kolye karmaşasına , ponponun JOHN LENNON gözlüklerine ve yazbükey kolyeye bayıldımmmmmmm:))

    YanıtlaSil
  13. harika bir post olmş :) tüm postların gibi.. :)

    YanıtlaSil
  14. ben de topshop'ın erkek aksesuarlarına bakmadan çıkmam! ilk olarak kendime sonra da kaan'a bakıyorum, aslında tersi olmalı ama:)
    bi de, yeşil elmalı dondurmasına bayılıyorum el beso'nun, ondan da yedin mi?
    aksesuar konusu arada kaynadı sanma, bekliyoruz!

    YanıtlaSil