DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

25.06.2012

Bodrum'dan...

Sıcak ama kuru havasını, havanın sıcak oluşuna inat soğuk denizini, yemeklerini, insanını herşeyini seviyoruz Bodrum'un... 
Can T-shirt Zara Kids, gözlük Rayban, terlik ve şapka Gap Kids
Deniz elbise ve çanta Topshop, gözlük Retro Super Future, Şapka H&M  

Beg Converse DIY, şort H&M, bikini DBB, File DIY, Gözlük Ralph Lauren, kolye Pull&Bear
Soldaki fotoğrafta evlilik yıldönümü yemeğine hazırım:) Jean ceket Topshop, Gözlük Retro Super Future, elbise geçen yıldan. Sağda Bodrum'a gelişimizden 4 gün sonra işleri toparlayıp ilk defa sahile inebildiğim için mutluyum. O gün bir de İnstagram olayına girdik:) T-shirt elbise Topshop, Kolye çok eskiden Kapalı Çarşı'dan almıştım. Converse'leri kısa çorapla giymek rahat oluyor. Gündüz gece çıkarmadan kullanıyorum.
 Yıldönümü yemeğimiz Maki'de bu yıl açılan 29'da...:) Ulus 29 lezzeti ve kalitesi burada da geçerli. Yengeç keki başarılıydı, yummmyyy...

Ördeği krepe sarıp yemek ne lezzet ve bu salatanın böyle göründüğüne bakmayı lezzetine doyulmazzzz:)
Ev yapımı patates kızartmasının her türlü hastasıyım ama bu parmesan peynirli truf mantarı aromalı patates kızartmasının da tadına doyulmuyorrrr:) 
Beg'in ceket Vintage, elbise Topshop, çanta DIY...
Biliyorum çok enteresan bir fotoğraf değil ama bu tığ işi örgü şortu çok sevdim, Plaja giyiyorum H&M'den astarını kesmiştim...


6 yorum:

  1. Yine çok hoşsunuz :)) Beg'in çizgili vintage cekete bayıldım !

    YanıtlaSil
  2. Deniz hanım merhaba,
    ben yaka tasarımları yapıyorum, inceleyebilirseniz çok sevinirim :)

    https://www.facebook.com/pages/Lost-n-Found/346980952005760

    YanıtlaSil
  3. Sevdiğim bir çizgi... takipçisiyiz efendim..

    YanıtlaSil
  4. harika post olmuş bikiniler biraz iddialı ama görünüşleri çok güzel, bu postları okumak çok keyifli

    YanıtlaSil
  5. 4. Fotografta beg'in fotograf makinesi dikkatimi cekti, toy cameralara ve lomografiye ilgi duyuyor musunuz merak ettim yoksa sadece aksesuar mi?

    YanıtlaSil
  6. Junkhead teşekkürler:)

    PinkVespa baktım çok tatlılar, tebriklerrr

    Teşekkür ederiz Onur:)

    Moda(e)rator beğendiğine çok sevindim:)))


    Adsız Lomografi 2 yıl önce Beg'in çok istemesi sonucu ona doğum günü hediyemizdi. Tepe tepe kullanıyor şimdi de Sardina istiyor yılbaşı hediyemiz de o olur artık:)

    YanıtlaSil