DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

5.02.2011

IFW 1. gün karmadan Zeynep Erdoğan...

Birinci günün karmasında yer alan tasarımcı Zeynep Erdoğan'ın bu pantalonlarını sevdim. 

 Yalnız bu pantalonları kullanabilmek için belin kopacak incelikte olması şart, üstelik bir de kalın bir kazakla giymeyi planlıyorsanız...
Zeynep Erdoğan'ın koleksiyonunda akılda kalan detaylar ise neredeyse aynı tempoda devam eden desenleri...
Birkaç yıldır sıkça gördüğümüz ve benim de çok sevdiğim ayrıntılardan elbiseden çoraba kadar hatta bazı tasarımcılarda ayakkabının dahi aynı desende devam etmesi kullanımı Zeynep Erdoğan'ın koleksiyonunu güçlendirmiş. Ancak yine de elbiselerde olduğu ölçüde desenlerin çoraplarda da daha güçlü ve giysilerle aynı tempoda devam etmesi beklentisi olabiliyor...

Zeynep'in desenlerini sevdim ancak aynı desenin koleksiyonda sıkça yer alması model tekrarı hissi verebiliyor...
 Zeynep Erdoğan...
Fotoğraflar : Deniz Berdan

2 yorum:

  1. fashionsquad'in gomlegi ve deseni ne kadarda cok zeynep'in kullandigi desen benziyor,renklerde nerdeyse ayni,bakiniz:
    http://www.fashionsquad.com/page/3/

    YanıtlaSil
  2. Bu Tasarımları Beğeniyorum Fakat, Zaten Bildiğim ve Alıştığım Parçalar Olduğu İçin Seviyorum! Bir Tasarımcıdan Ziyade Styling Yapılmışcasına Hoşuma Gitti Bu Koleksiyon, Gayet Şık.

    YanıtlaSil