DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

28.03.2010

Galata'da kahvaltı...


Pazar günü planımız uzun zamandır başlamayı planladığım sağlıklı ve hafif yemek bloğum Skinnycook için evde çocuklarla amatör imaj çekimi yapmak ve ardından da Galata'da kahvaltı yapmaktı... Sabah 9 da renkli kartonları keserek başladığımız çekim planımız 12'de bitince kendi çapımızda 3 saatle en uzun zamanda çekim rekorunu da kırmış olduk:) Galata'ya yakın bir otoparka otomobilimizi park edip Mavra'ya doğru giderken fotoğraf çekmeyi ihmal etmedik:)
Yolda fotoğraf çekerken kendi potfoyosu için çekim yapan bir fotoğrafçının çekiminde yer aldık...

Açlıktan midemiz kazınırken kendimizi Mavra'ya zor attık:)

Can köfteli spagettiye bayıldı :)

Açlıktan kan şekerimiz düşünce kahvaltıyı atlayıp damardan hamburgerlere geçiş yaptık:)

Mavra'nın yemekleri kadar dekorunu ve oyuncaklarını da çok sevdik:)

Dönüş yolunda Bahar Korçan'nın mağazasına uğradık.

Yağmur başlayınca haftaya Galata Şarküteri'de kahvaltı sonrası mağazaları gezmeye karar verdik...

27 yorum:

  1. faceimdede paylaştım ben cana bitiyorum!!bence onun için tek bir post hatta ayrı bir blog oluşturulmalı..tam hayalimdeki erkek çocuğu:) resimler ve gözlükler süper ayrıca:)

    YanıtlaSil
  2. Belli baya eğlenmişsiniz':)
    Skinnycook'u ise merakla bekliyorum!

    YanıtlaSil
  3. Okan : Çok pamuktur, çok teşekkürler:)

    Ozan'cım sabah çok tatlı bir çekim yaptık, çok da eğlendik neticeyi de beğendik:) Tek problem alıp gazete vs kullanırlarsa kötü. Bu çekimler blogda olduğu zaman tatlı ve güzel oluyor. Bakalım henüz kararsızım kullanmakta ama henüz ne yapacağımı bilemiyorum!!! Yardım:)

    Selim : Aslında niyetimiz sabah erken gitmekti ama kartonları kes yapıştır, boya derken evde ki çekime hazırlanırken çok zaman kaybettik.

    YanıtlaSil
  4. can is soooo cool! he steals yours and beg's show :)

    resimler ve yemekler harika görünüyor. siz gezdikce ben not ediyorum...for my next istanbul trip :)

    cok öptüm!

    YanıtlaSil
  5. me again:
    skinnycook'in header'ini az önce gördüm: HARIKA! looks really funny! süper bir fikir!

    YanıtlaSil
  6. Burcu İstanbul'a gelirken haber ver birlikte gideriz:)
    Aslında çok tatlı fotoğraflar çektik:) Başka yerlerde yayınlamalarını hiç istemediğim fotoğraflar. Kopyalanmasını önlemek için yarın birilerine danışacağım:) Bu hafta koyarım devamını:) Beğendiğine sevindim:)

    YanıtlaSil
  7. Tam da sizden bu konuyla ilgili fikir almak için email adresinize bakmak üzere bloga uğramıştım ki "Skinnycook" u gördüm :) Çekimleriniz gittikçe güzelleşti. Özellikle Messy çok güzel bir çekim olmuş. Yratıcı ruhunuzu selamlıyorum:))

    YanıtlaSil
  8. Can'a bayılıyorum ayrıca köfte ve makarna canavarı olarak köfteli spagettide gözüm kaldı:)

    YanıtlaSil
  9. anneyazar : Ben de bir süredir yemek fotoğrafları denemesi yapıyordum:) Yemek fotoğrafı için doğru ışığı bulup çekmek ne kadar zormuş:) Her çektiğimde kırmızı görünüyordu, beğenmiyordum. Sonunda extra ışıkla çözdüm:) Skinnycook'ta hafif tariflerimi ve beslenme alışkanlıklarımızı paylaşmayı planlıyorum:) Restoranlara gittiğimizde menüden ufak değişikliklerle hafifletebileceğimiz alternatifleri de koyarım diye düşünüyorum. Ne dersin?

    Dimple : Çok teşekkürler:) Çok güzeldi gerçekten:) Domates sosluydu aslında ama Can için acı olabilir diye sossuz söyledik.

    YanıtlaSil
  10. bloga, izinsiz alınamaz yazısı koysana.bi şekilde uyarıcı ama tam çözüm değil maalesef.!
    benim de en sinir olduğum konu alakasız yerlerde yazılarımın kullanılması.hani imzamla kullansalar neyse ama alıp da başka isimle görmek delirtiyor adamı!

    YanıtlaSil
  11. Nasıl bu kadar birbiriyle uyumsuz renk ve deseni bir arada giyebiliyorsunuz hayret ediyorum. Baktıkça gözlerim yoruluyor.Ayrıca beğenen yorumları da dehşetle okuyorum.

    YanıtlaSil
  12. En altta koydum aslında Itır'cım ama yeterli olmadı galiba:( Yemek blogumda fotoğrafların üzerine logo girmek istiyorum aslında ama nasıl yapıldığı hakkında fikrin var mı?

    Adsız : Renklerin uyumsuz olduğunu neden düşündünüz bilemiyorum. Sizin için uyum baştan ayağa aynı renk ve desende olmak mıdır? Birbirimizi anlamak istemiyorsak dahi daha hoşgörülü olamaz mıyız?

    YanıtlaSil
  13. begüm creeperlarını nerden almış?

    YanıtlaSil
  14. Ne eğlenceli bi gün! ailecek dışarıda kahvaltı acayip keyifli bi olay gerçekten. Gerçi bu kahvaltıyı biraz aşmış, olsun. (:
    Can çok tatlı yaa.. (:

    YanıtlaSil
  15. Adsız : Geçen yıl Londra 'dan.

    Eda : Aslında daha uzun kalacaktık ama yağmur yağmaya başlayınca haftaya devam ederiz dedik:) Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  16. kıskandık bizde yarın mavrada kahvaltı edicez :),yemek blogunuzu sabırsızlıkla bekliyorum,öpücükler

    Melek

    YanıtlaSil
  17. Melek çok güzel yer keyfini çıkarın:) Oradan çıkıp dolaşmayı ihmal etmeyin çok güzel butikler, sokaklar ve yapılar var:) Skinnycook'a başlamak için ben de sabırsızlanıyorum:)

    YanıtlaSil
  18. yok vala denizcim,yaa.ama ferhan bilir bak,o da dertli idi zamanında bu konuda.

    YanıtlaSil
  19. Itır: Flickrda yapabiliyorum ama bu defa da yemek resmimi bozuyor:(

    YanıtlaSil
  20. Mavra'daydık bugün kahvaltıda,şansımıza havada harikaydı,gezdik bol bol tabiki,herkese tavsiye ederim mekan çok şirin ve rahat :)

    Muffin ve kurabiye delisi olarak çok murtafağa girmesemde tariflerinizi denemek eğlenceli olacak kesin ;)

    Melek

    YanıtlaSil
  21. Beğendiğine sevindim:) Muffin ve cookie yapımı kolay :)

    YanıtlaSil
  22. Mavra'daki arka planda görülen yastık, oyuncak ve kızınızın elindeki lacivert çift taraflı oyuncağın markası Yumuşak Şeyler, tasarımcısı da benim :) Beğenmenize sevindim. 18 Nisan Pazar Bir Nokta'da standım olacak, beklerim :)

    YanıtlaSil
  23. Sezen Ne güzel yapmışsın, çok beğendik eline sağlık:) Çok isterdim aslında ama bu hafta sonu aile programımız var. Stand bir günlük mü?

    YanıtlaSil
  24. Teşekkürler :)Bu stand 1 günlük idi ama ilerleyen zamanlarda başka yerlerde de standım olacak, haber veririm, ayrıca buradan da gelişmeleri takip edebilirsiniz: http://www.yumusakseyler.com/Haberler.aspx :) Görüşmek üzere!

    YanıtlaSil
  25. Bu pazar günü (2 Mayıs) Yumuşak Şeyler hem Cihangir PazArt'da, hem de Garajİstanbul'un üzerindeki Bir Nokta Galeri'de kurulan sanat ve tasarım pazarında olacak, bekleriz :)

    YanıtlaSil
  26. gerçekten harikasınız kesinlikle bıkmadan takip ediyorum yaptığınız herşey ilham verici:)) ayrıca bende yeni başladım kendi blog uma sizin kadar olmasada bende kendi dünyamı paylaşıcam:)))

    YanıtlaSil