DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

2.01.2010

U u A a- BEG


12, 13 yaşlarındayken arkadaşlarınızla alışveriş merkezlerine gider miydiniz? Ben o kızlardan biriydim. Akmerkez'de arkadaşlarımla buluşup oyuncakçı dükkanlarına girip etrafta aptal aptal dolaşırdık, sözde piyasa yapardık. Şimdi ise alışveriş merkezlerinde piyasa yapma işini çocukların elinden bu görevi alan koca koca kadınlar üstleniyor. Süslenip püslenip, yada tam tersi ' üç çizgili' eşofman, ayağında şekilsiz, yaratığa benzeyen ' Ugg' larla ve elinde monogram çantalarla sanki hiç umursamıyor havalarında etrafta fotoğrafçı avına çıkmaları komedi unsuru!.. Doğrusu bu bana şaklabanlıktan başka bişeymiş gibi gelmiyor. Kendini  ünlüden sayanları kınıyorum!!!
BEG 

2 yorum:

  1. :)ben sadece gülüyorum....:&=)yazsam kitap olur:)turuncu suratlı dirsekten yukarı çantasını çıkaramayan ayrı bir kitle daha var:)))
    Prada çantaları eminönünde:):))sosyeteye duyrulur:&=)

    YanıtlaSil
  2. herkes dilediğini giysin...

    YanıtlaSil