DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

15.10.2011

Atölye çıkışı...

Sezona hazırlandığımız dönemlerde hemen her sabah atölyeye giderim. Nişantaşı trafiği öğle saatlarine kadar çekilebilir derecede olabiliyor. Atölye çıkışımız öğleden sonra 2'yi buluyor. Çıkışta zaman bulduğumda o çevredeki sevdiğim butik ve restoranlara uğramayı severim:) Stradivarius'un kapısından şöyle bir kafamızı uzattık...
Soldaki etnik desen taytları sevdim. Taytla o kadar rahat ediyorumki eşofmandan nefret eden benim için ev rahatlığı:)
Sağdaki kemerli botlar Vivienne Westwood havasında...
Öğle saatleri olduğunda gözümüz yemekten başka hiç birşey görmez. Açken kılık kıyafet beni hiç ilgilendirmez. Açlığa hiç tahammülüm yok. Survivor'a filan katılamazdım şahsen:)
Soluğu Akkavak sokaktaki Kantin'de aldık.
 Salata büfesinden...
 Kantin ev yemekleri tadında yemekleri ile Nişantaşı bölgesinde öğle saatlerinde harika bir seçim. Zamanınız yoksa alt katındaki açık mutfağın ön kısmına kurulmuş alternatifleri ile leziz seçenekler sunabiliyor. Açken girdiğinizde hepsinden tatmak istiyorsunuz tabi. Çok aç olunca salata bölümünü atlayıp etli boşnak böreği ile konuya girdik:)
 Tatlı büfesini görünce yüzüm gülüyor tabi:) Aşağıdaki resimde favorim sağ üstteki elmalı kurabiyeler oldu. Çikolata parçacıklı kurabiyenin bir tık daha ince olması gerektiğini düşünüyorum.
  Armutlu crumble'lı tart hafif ısıtılınca lezzetli.
Bu arada menü günlük değişiyormuş. İnternet sitesinden tık tık günlük takip edebiliyorsunuz.
 Açık büfeye ilave menüden de eve alabiliyorsunuz. Şahsen ben köfte ekmek de almıştım:)
Tavsiye ederim hem 5 dakikada hazırlanabiliyor hem de lezzetli.
Fotoğraflar Deniz Berdan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder