DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

18.12.2010

Junk Shop:)

 DB Junk'ı yapmaya başlamadan hatta blog yapmak aklımda bile yokken 2 yıl öncesinde beğendiğim tasarımcıların özel tasarımlarının online  satışının hayalini kuruyordum:) Nihayet hayata geçirebilmek için geçen hafta bir başlangıç yaptık:) Ancak db junk izleyicileri bilir ne kadar sabırsız olduğumu:) Bekleyemedim tabii, yine:) Bir ara belki yaparım diye isimlendirdiğim Junk Shop'un ilk postunu dün gece yayınlayıverdim:)
Göz atmak isterseniz tık tık...

9 yorum:

  1. Süper bir haber :) Yanlız Junk Shop hemen faaliyete geçsin. Beymen Blender satışı için etiketlenmesini beklerken sabırsızlıktan çatlamıştım. Junk Shop hedeflerine ulaşacak bundan eminim.

    YanıtlaSil
  2. muhteşem bir haber bu zaten ne zaman görsem ilham perilerim tık tık yapio :)
    beymen blenderda ilk gördüğümde kalp atışlarım değişti zaten canlı canlı görünce :)

    YanıtlaSil
  3. tebrik ediyorum süper bir haber olmus tasarımlarda çok yaratıcı

    YanıtlaSil
  4. ben de bunu bekliyordum ya... Oley!

    YanıtlaSil
  5. dun kolleksiyonunuzdan birkac parcayi gordum Blender'da. Cok eglenceli calisamalar olmus. Yakinda blogumda haberini yapmayi dusunuyorum ben de. Basarilar dilerim.
    http://stylishtimes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. ben izmirdeyim gönderebiliyor musunuz?????

    YanıtlaSil
  7. izmiree bu elbiseyi yollarmısınız?

    YanıtlaSil